اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکم اردیبهشت

پانزدهمین جشنواره خیران در تویسرکان برگزار می‌شود

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان از برگزاری پانزدهمین جشنواره خیران در روز یکم اردیبهشت ماه در اردوگاه تفریحی و سیاحتی باقریه توسط آموزش و پرورش با هدف تجلیل از خیران مدرسه‌ساز خبر داد.

پانزدهمین جشنواره خیران در تویسرکان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی بیات ‌امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به اینکه برخوردار بودن آحاد جامعه از علم در توسعه همه‌جانبه یک اجتماع ساز و کاری کلیدی است، اظهار کرد: با تأسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) بستر علم‌آموزی و یادگیری علوم مختلف به صورت چشمگیری در کشور گسترش یافت.

وی افزود: سطح سواد جامعه در یک بسیج همگانی در کشور با لبیک به فرمان رهبری به منظور ریشه‌کن کردن بی‌سوادی و مبارزه با جهل به طور قابل توجهی افزایش یافت.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان ادامه داد: در شهرستان تویسرکان نیز همزمان با سراسر کشور این طرح آغاز شد و نتیجه امروز اهتمام مستمر و پویایی خادمان عرصه علم‌آموزی، باسوادی چشمگیر در رده سنی 10 تا 49 سال در تویسرکان است.

وی خاطرنشان کرد: نهضت سواد‌آموزی تویسرکان در سال جاری در زمینه جذب سوادآموز در دوره‌های آموزشی در سطح استان همدان رتبه دوم را از آن خود کرد.

بیات با اشاره به اینکه خیران نقش زیادی در یاری‌رساندن به آموزش و پرورش دارند، ابراز داشت: نیکی، بخشش و انفاق مردم نسبت یکدیگر در دین اسلام بسیار تأکید شده است، چراکه نهادینه شدن این مهم در بستر اجتماع ضمن کاهش ناهنجاری‌ها و سبب وحدت در تسریع‌بخشی توسعه پایدار کشور در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه خیران، از برگزاری پانزدهمین جشنواره خیران در روز یکم اردیبهشت سال جاری در اردوگاه تفریحی و سیاحتی باقریه توسط آموزش و پرورش با هدف تجلیل از خیران مدرسه‌ساز خبر داد.

بیات در پایان از تجلیل 650 حافظ قرآن کریم در سال گذشته خبر داد و افزود: 650 نفر از دانش‌آموزان برتر دختر و پسر در طرح ملی تربیت حافظ قرآن در نیم جزء، یک جزء و کل قرآن با صرف اعتبار 20 میلیون تومان تقدیر شدند.

انتهای پیام/89010/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول