اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هنری ارشاد گلستان خبر داد

ارسال 16 اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی «نماهنگ خلیج فارس» در گلستان

رئیس اداره هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از ارسال 16 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره بین‌المللی نماهنگ خلیج فارس در گرگان خبر داد.

ارسال 16 اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی «نماهنگ خلیج فارس» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احمد گلچین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این جشنواره از سری برنامه‌های سومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و انجمن سینمای جوانان گرگان برگزارکنندگان نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی نماهنگ خلیج فارس هستند.

پاسداری از هویت ملی یکی از اهداف جشنواره نماهنگ خلیج فارس است

رئیس اداره هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برخی از اهداف جشنواره فوق را گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در راستای پاسداری از هویت ملی و بین‌المللی خلیج فارس به عنوان مظهر صلح و دوستی و ارتقای سطح تعاملات فرهنگی و هنری با کشورهای همسایه و جهان برشمرد.

گلچین ادامه داد: شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی، ادبی و هنری، علمی، پژوهشی و تاریخی مرتبط و کمک به تولید و انتشار گسترده‌تر این آثار، بخش دیگری از اهداف نخستین جشنواره بین‌المللی نماهنگ خلیج فارس هستند.

به گفته وی تجلیل از پایداری و مرزبانی مردم ایران اسلامی از خلیج فارس، بزرگداشت شهدای خلیج فارس و نشان دادن چهره استعمارگران و نفی سلطه بیگانه در منطقه خلیج فارس از دیگر اهداف این جشنواره هستند.

استکبارستیزی مردم جنوب یکی از موضوعات جشنواره فوق است

رئیس اداره هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان موضوعات جشنواره فوق را طبیعت، محیط زیست، تاریخی، سیاسی، اجتماعی، کار و زندگی در حاشیه خلیج فارس، صلح و دوستی، پایداری و مرزبانی، شهدای خلیج فارس، سلحشوری و دلاوری‌ها، چشم‌انداز خلیج فارس و چو ایران نباشد، تن من مباد، عنوان کرد.

گلچین اضافه کرد: استکبارستیزی مردم جنوب، فرهنگ اقوام و همدلی و وحدت‌بخش از موضوعات نخستین جشنواره بین‌المللی نماهنگ خلیج فارس هستند.

انتهای پیام/83003/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول