اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه حاجی‌آباد

کلنگ توسعه مسجد جامع حاجی‌آباد به زمین زده شد

کلنگ توسعه مسجد جامع حاجی‌آباد با حضور فرماندار، ‌امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهر و خانواده‌های معظم شهدا و اهالی محل به زمین زده شد.

کلنگ توسعه مسجد جامع حاجی‌آباد به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله مختاری در این مراسم مسجد را به عنوان مهمترین پایگاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانست و اظهار داشت: کسانی که ایمان قوی به خداوند داشته باشند در عمران و آبادی مساجد نقش دارند.

وی افزود: برای توسعه مسجد در زمینی از محوطه مسجد به مساحت 460 متر مربع در طبقه اول و 240 متر مربع در طبقه دوم مجموعا 700 متر مربع در فاز اول به بنای مسجد اضافه می‌شود که ظرفیت فعلی دو برابر خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در فاز دوم با احداث نیم طبقه ضلع شرقی و جنوبی قریب به 350 متر مربع دیگر اضافه می‌شود و در مجموع در فاز اول و دوم 1050 متر مربع به فضای مسجد اضافه می‌شود که فضای موجود به یک و نیم برابر خواهد رسید.

امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به اینکه زیر زمین نیز در فاز سوم احداث می‌شود افزود: در فاز سوم توسعه بخش بیرونی مسجد شامل حسینیه، قرائت خانه، خانه عالم و سرویس‌های بهداشتی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل فاز اول 600 میلیون تومان برآورد شده است گفت: در حال حاضر 150 میلیون از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شده است که امید است با کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین در نیمه نخست سال فاز اول به بهره‌برداری برسد.

در شهر حاجی‌آباد تعداد هفت مسجد وجود دارد.

حاجی‌آباد مرکز شهرستانی با همین نام در شمال هرمزگان است که با استان‌های فارس و کرمان همجوار است.

انتهای پیام/88002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول