اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کهگیلویه تشریح کرد

شرایط معافیت مددجویان کمیته امداد از خدمت سربازی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از خدمات و اهداف مهم کمیته امداد معافیت فرزندان واجد شرایط خانواده‌های تحت حمایت از خدمت سربازی است.

شرایط معافیت مددجویان کمیته امداد از خدمت سربازی

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با اشاره به خدمات مهم نهاد انقلابی کمیته امداد اظهار داشت: یکی از خدمات و اهداف مهم این نهاد معافیت فرزندان واجد شرایط خانواده‌های تحت حمایت از خدمت سربازی است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه در خصوص اهداف کمیته امداد از اجرای طرح فوق گفت: این نهاد با اجرای این طرح در نظر دارد که فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانوار، بتوانند در کنار خانواده‌های خود باشند و برای توانمندسازی و رهایی از فقر تلاش کنند.

رحیمی‌نیا بسترسازی جهت اشتغال جامعه هدف را از دیگر اهداف معافیت فرزندان تحت حمایت کمیته امداد برشمرد و ابراز داشت: این فرزندان تحت تکفل در توانمندسازی و استقلال مادی خانواده‌های خود می‌توانند مفید واقع شوند.

مدیر کمیته امداد در ادامه افزود: بر همین اساس، از ابتدای سال جاری تاکنون 429 نفر از فرزندان تحت تکفل زنان بی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه از خدمت مقدس سربازی معاف شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه گفت: فرزندان ذکور خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها به لحاظ جسمی پیر و ناتوان است و توانایی تأمین معاش ندارند شامل این طرح می‌شوند.

وی همچنین داشتن سه دختر را از دیگر شرایط معافیت فرزند ذکور خانواده‌های تحت حمایت خواند و اذعان داشت: این افراد در صورت واجد شرایط بودن از خدمت سربازی معاف و یا با هماهنگی‌های صورت گرفته محل خدمت آن‌ها به محل زندگی خود انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/82016/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول