اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

سطح خدمت‌رسانی به جانبازان خراسان‌رضوی افزایش یابد

استاندار خراسان‌رضوی گفت: باید سطح خدمت‌رسانی به جانبازان خراسان‌رضوی به عنوان ذخایر نظام و انقلاب افزایش یابد.

سطح خدمت‌رسانی به جانبازان خراسان‌رضوی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر بعدازظهر امروز در بازدید صمیمانه از جانبازان مرکز توان بخشی و درمان امام خمینی (ره) مشهد اظهار کرد: جانبازان به عنوان ذخایر نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی در تمامی عرصه‌های بین‌المللی و در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی مرهون از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان است که با گذشتن از جان و تعلقات دنیوی، سبب سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

فروزان‌مهر با بیان اینکه موضوع شهدا، جانبازان و ایثارگران همواره باید مورد توجه همگان، به ویژه مسئولان به عنوان جاماندگان از کاروان شهادت قرار داشته باشد، افزود: موضوعاتی از قبیل درمان، مسکن و اشتغال فرزندان جانبازان از طریق کارگروهی ویژه دنبال می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: در چارچوب قانون از هر فرصت و امکانی برای ارتقای سطح خدمت رسانی به جانبازان در خراسان‌رضوی استفاده می‌شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه مشارکت موثر و همکاری لازم را داشته باشند.

فروزان‌مهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: در محضر خداوند متعال با شهدا هم‌پیمان می‌شویم تا در راستای تحقق آرمان‌های متعالی آنان و در مسیر ولایت گام برداشته و پرچم نظام اسلامی را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر (عج) برسانیم.

وی افزود: در سالی که دشمن تمام تلاش خود را به ناامید کردن مردم از حضور در دو انتخابات پیش‌رو معطوف داشته، قطعا امت شهیدپرور در عمل به فرامین رهبری با حضوری گسترده، پرشور و سرنوشت‌ساز در صحنه، یک‌بار دیگر تمام توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول