اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای جبهه پایداری فارس:

لنکرانی سرلیست کاندیدای جبهه پایداری است

عضو شورای جبهه پایداری فارس گفت: جبهه پایداری کامران لنکرانی آشنا به جریان‌شناسی و تاریخ اسلام را سرلیست کاندیدای ریاست جمهوری قرار داده است.

لنکرانی سرلیست کاندیدای جبهه پایداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن نیلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه جهان، منطقه و تقابل انقلاب اسلامی با نظام سلطه، شرکت در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در این برهه از زمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون از ایستگاه‌های متعددی مانند، چالش‌های سیاسی، امنیتی و تحریم‌های سنگین اقتصادی عبور کرده است، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی باید مانند گذشته با تکیه بر حرکت سیاسی و اقتصادی که مقام معظم رهبری آن را در سال جاری ترسیم کرده‌اند، گام بردارد.

نیلی بیان داشت: در گذشته افرادی با ارائه گفتمان‌های متعدد اعتماد مردم به خود را جلب کردند و در استان فارس نیز هرگاه این گفتمان در قالب انقلاب اسلامی و ملی مطرح شده، میزان مشارکت و اقبال مردم در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها از متوسط کشوری بالاتر بوده بلکه در مواردی در صدر قرار گرفته است.

عضو شورای جبهه پایداری اضافه کرد: در برخی دیگر از این موارد هنگامی که  گفتمان منطقه‌ای، قومی و محلی قالب بوده میزان واگرایی افزایش یافته و برآیند آن برای استان فارس افتخار‌آمیز نبوده است.

وی ابراز داشت: در انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز نیز نفر نخست آن با کف سه و سقف هفت درصد به این نهاد مردمی راه پیدا کرده است.

نیلی خاطرنشان کرد: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باید زمینه‌ای فراهم شود تا گفتمان کلان ملی در سطح این استان مطرح و شاهد شکل‌گیری شورایی کارآمد باشیم.

وی با تا کید بر اینکه المان‌های هویتی، دینی، فرهنگی و سیاسی شهر شیراز در برابر دیدگان ما قرار نگرفته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران در آستانه تمدن‌سازی قرار گرفته و به همین منظور باید مبانی نظری مرتبط با زیست شهری و نیز ارتباط بین فضای کالبدی و مدیریت شهری را به صورت متوازن در این شهر متجلی سازیم.

عضو شورای جبهه پایداری اذعان داشت: برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 14 نفر که 30 درصد آنان دانشگاهی هستند را معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول