اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خوزستان:

فرمانداران همه امکانات را برگزاری هر چه بهتر انتخابات بسیج کنند

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: فرمانداران برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر همه امکانات و توان خود را بسیج کنند.

فرمانداران همه امکانات را برگزاری هر چه بهتر انتخابات بسیج کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید کریم حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعضای ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با حضور فرمانداران شهرهای مختلف استان خوزستان در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از روز بیست و یکم فروردین‌ماه دستور آغاز روند اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دریافت شد و از روز بیست و چهارم نیز کار پیش ثبت‌نام انتخابات آغاز شده است.

وی افزود: همچنین از بیست و ششم فروردین‌ماه نیز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان آغاز شده است و کار ثبت‌نام به مدت یک هفته ادامه دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: از فرمانداران و بخشداران می‌خواهیم تا برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاشی مضاعف انجام دهند.

حسینی تصریح کرد: همچنین فرمانداران و بخشداران باید تمامی مراحل برگزاری انتخابات از آغاز ثبت‌نام تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج را به نحو شایسته‌ای انجام دهند.

وی اضافه کرد: یکی از موارد مهمی که در این راستا از اهمیت بسیاری برخوردار است رعایت قانون و بی‌طرفی است که باید توسط همه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خاطرنشان‌ کرد: یکی از موارد دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که با توجه به اینکه ثبت‌نام و برخی دیگر از امور مربوط به انتخابات به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود باید تجهیزات فنی لازم به این منظور فراهم گردد.

حسینی با بیان اینکه همه شرایط برای حضور پرشور و حماسی مردم خوزستان در انتخابات فراهم شده است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری ستاد انتخابات استان، هیئت نظارت و شورای نگهبان در استان و همه عوامل برگزاری انتخابات شاهد خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم و‌لایتمدار، شهیدپرور و همیشه در صحنه خوزستان باشیم.

انتهای پیام/72008/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول