اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلسله:

مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در سلسله اندیشیده شده است

فرماندار سلسله گفت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در سلسله اندیشیده شده است.

مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در سلسله اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، اردشیر صفاپور ظهر امروز در شورای اداری شهرستان سلسله با تقدیر از دستگاه‌های عضو ستاد نوروزی عملکرد این دستگاه‌ها را در اسکان مهمانان نوروزی مثبت ارزیابی کرد و گفت: نوروز امسال عملکرد ستاد نوروزی شهرستان به لحاظ کمی و کیفی از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

صفاپور در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید عزم خود را برای تحقق شعار امسال در دو بعد سیاسی و اقتصادی به کار گیرند.

فرماندار سلسله با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا گفت: تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند اندیشیده شده است.

صفاپور افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان سلسله در دو شهر الشتر و فیروزآباد و تمام روستاهای واجد شرایط برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در الشتر هفت عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل و در شهر فیروزآباد پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل انتخاب می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت سلسله خدمت صادقانه بر مبنای اصول و ارزش‌های اسلامی به مردم را وظیفه اصلی مدیران دانست و گفت: مدیران همواره باید خود را خادم مردم بدانند و رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان را در سر لوحه کاری خود را قرار دهند.

در این جلسه مجید تقی پور به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد معرفی و از زحمات آزاد سلیمی بخشدار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام/2304/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول