اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

چهارمین کنگره ملی شعر فاطمی در قم برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: چهارمین کنگره ملی شعر فاطمی، 22 فروردین‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار می‌شود.

چهارمین کنگره ملی شعر فاطمی در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با اعلام این خبر اظهار داشت: این کنگره همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور جمع گسترده‌ای از شاعران برجسته آیینی و علاقه‌مندان به شعر و ادب از سراسر کشور و اساتیدی چون محمدعلی مجاهدی، سعید بیابانکی، علی‌رضا قزوه و با مدیحه‌سرایی حاج جواد رسولی از زنجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: چهارمین کنگره ملی شعر فاطمی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، دبیرخانه دائمی شعر آیینی و انجمن ادبی استان قم به دبیری محمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی ایران در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه برگزاری این کنگره رویداد مهم ادبی به شمار می‌آید و اظهار داشت: کنگره شعر فاطمی مهم‌ترین کنگره‌ای است که با گستره ملی هر ساله با موضوع دخت نبی اکرم (ص) در کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهارمین کنگره ملی شعر فاطمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شعرا، مداحان و مسئولان ملی و استانی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه ساعت 17 در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول