اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 فروردین ماه

همایش ادبی شعر فاطمی در ساوه برگزار می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری دوازدهمین همایش ادبی شعر فاطمی با عنوان عطر یاس در این شهرستان خبر داد.

همایش ادبی شعر فاطمی در ساوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی‌فر اظهار داشت: به مناسبت ایام شهادت یگانه دخت گرامی نبی مکرم اسلام(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه با مشارکت شرکت سپید گچ و کانون فرهنگی و هنری طاها مسجد امام سجاد(ع) دوازدهمین همایش ادبی فاطمی عطر یاس را با حضور شعرای کشوری، استانی و شهرستانی در روز 24 فروردین‌ ماه در سالن سلمان ساوجی برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این همایش در موضوعات ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) از قبیل ظلم ستیزی، ساده زیستی، ولایت مداری و عناوینی همچون فاطمه(س) گوهری در صدف حجاب، انقلاب فاطمی- ولایت علوی، فاطمه آئینه عاشورا و فاطمیون و انتظار برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه هدف از برگزاری این همایش را آشنایی نسل جوان جامعه با مقام والای حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت ارزش‌های دینی و مذهبی عنوان کرد.

محمودی‌فر افزود: همچنین به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تعزیه خوانی «حضرت زهرا (س)» در روز 21 فروردین‌ ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در فرهنگسرای ارشاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87006/خ/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول