اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کدگذاری پست گلستان خبر داد

ثبت آنلاین و ارسال کارت پستال به اقصی نقاط جهان از طریق پست

سرپرست اداره کدگذاری پست استان گلستان از ثبت آنلاین و ارسال کارت پستال به اقصی نقاط ایران و جهان از طریق اداره پست خبر داد.

ثبت آنلاین و ارسال کارت پستال به اقصی نقاط جهان از طریق پست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهشید مازندرانی بعدازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های استان گلستان اظهار داشت: سرویس ثبت آنلاین و ارسال کارت پستال یکی از خدمات پست محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه شعار پست، پویایی، سرآمدی و تأمین‌کننده است، خاطرنشان کرد: اداره پست با به‌روز کردن سرویس‎های خدماتی سعی در تأمین رفاه مخاطبان و شهروندان دارد.

محدودیتی در انتخاب و تعداد کارت وجود ندارد

سرپرست اداره کدگذاری پست گلستان با بیان اینکه با مراجعه به سایت پست می‎توان از خدمات الکترونیک بهره‎مند شد، ابراز داشت: کارت پستال‎ها براساس موضوعیت نظیر اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و .... طراحی شده است.

مازندرانی به مزایای کارت پستال الکترونیک اشاره کرد و بیان داشت: مخاطب با انتخاب کارت پستال در سایت، رساندن این کارت‎ها را به پست واگذار می‎کند.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در انتخاب و تعداد کارت وجود ندارد، اظهار داشت: این اقدامات از طریق سایت و بانک اطلاعاتی پست قابل انجام است و افراد می‎توانند، اطلاعات گیرنده را در این سایت ثبت و متن پیام را بر اساس سلیقه خود انجام دهند.

ایران دومین کشور در سرویس‎دهی کارت پستال الکترونیکی است

سرپرست اداره کدگذاری پست گلستان با بیان اینکه پرداخت هزینه این کارت پستال از طریق درگاه اینترنتی بانک ملی امکانپذیر است، یادآور شد: هزینه این سرویس خیلی پایین است، به طوری که از صفر تا 100 آن برای هر کارت شش هزار ریال پیش‎بینی شده است.

مازندرانی با بیان اینکه ایران دومین کشور در سرویس‎دهی کارت پستال الکترونیکی به اقصی نقاط جهان است، گفت: این نوع سرویس‎دهی در قالبی نوین به صورت ویژه به شهروندان خدمات ارائه می‎دهد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول