اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

جوانان هیئتی عمارهای زمانه باشند / مساجد را با هیچ پست و مقامی معاوضه نکنیم

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوانان هیئتی باید نقش عمارهای زمانه را در فضاهای غبارآلودی که دشمن ایجاد کرده، ایفا کنند.

جوانان هیئتی عمارهای زمانه باشند / مساجد را با هیچ پست و مقامی معاوضه نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام والمسلمین سید شرف‌الدین ملک‌حسینی شامگاه سه‌شنبه در دیدار اعضای هیئت مذهبی جوانان حسینی شهر یاسوج اظهار کرد: در دوره غیبت امام عصر باب هدایت بسته نشده و انسان‌های پاک و ساخته شده‌ای وجود دارند که بتوانند این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه افزود: در نظام رشد انسانی و نظام هدایت انسانی هدایت بدون تربیت اتفاق نمی‌افتد و تربیت بدون ربوبیت مافوق امکان‌پذیر نخواهد بود.

حجت‌الاسلام ملک‌حسینی تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد بر کسی فرمان براند به جز کسی که لایق فرمان راندن است و کسی هم حق ندارد از دیگری فرمان بپذیرد مگر این که فرمان دهنده لیاقت داشته باشد.

وی با بیان این‌که ارتباط همه انسان‌ها با پروردگار بی‌واسطه غیر ممکن است، تصریح کرد: پس باید انسان‌هایی باشند که چنین رابطه‌ای با انسان‌ها داشته باشند که از مجموع آن بحث نبوت شکل گیرد و با بحث رسالت مغایرتی نداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام فاطمیه با بیان این سخن که به کار بردن جمله فاطمه فاطمه است غلط است، گفت: همه چیز فاطمه(س) از پیامبر است و اگر چه امام نیست ولی شرایط امامت را دارد.

حجت‌الاسلام ملک‌حسینی به هیئت‌های مذهبی و کارکرد آن در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: هیئت یک جامعه کوچک توحیدی است و این هیئت‌های کوچک می‌توانند دستورالعملی برای جامعه بزرگ درست کنند.

وی از لزوم متوقف نشدن حرکت هیئت‌ها گفت و افزود: در دل همین هیئت‌ها بوده که سلمان‌ها و مقدادها و عمارها پیدا می‌شوند از این رو باید توجه بیشتری به هیئت‌ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جوانان هیئتی به هیچ قیمتی نباید مساجد را ترک کنند و مناصب و مدیریت‌ها آن‌ها را از مساجد جدا کنند چرا که همه چیز تمام شدنی و فانی است و آن‌چه باقی می‌ماند همین حضور در مساجد است.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول