اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

شرکت در انتخابات متجلی کننده حماسه سیاسی است

فرماندار سقز شرکت پرشور در ‌انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تجلی و تبلور حماسه سیاسی دانست.

شرکت در انتخابات متجلی کننده حماسه سیاسی است

نادر فخری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز ضمن اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، شرکت پرشور در ‌انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تجلی و تبلور حماسه سیاسی دانست و گفت: ‌نقش مردم در تعیین سرنوشت در نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات باعث بالا رفتن امید به نظام و ناامیدی دشمنان می‌شود از مدیران خواست با تشویق و ترغیب مردم،‌ زمینه مشارکت حداکثری شهروندان را در انتخابات فراهم کنند.

فرماندار سقز با اشاره به ویژگی‌های افراد اصلح برای انتخاب از سوی مردم خواستار انتخاب افراد ولایت‌مدار، قانون‌گرا،‌ با صداقت و شجاع شد و گفت: بر مسئولان واجب شرعی و قانونی است که تلاش نمایند زمینه حضور با نشاط و شاداب مردم در انتخابات فراهم شود.

فخری ‌نصب‌العین  قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و رعایت قانون توسط کاندیداها و مجریان را ‌از جمله موارد مؤثر در ارتقای سطح مشارکت مردم در انتخابات دانست.

وی تاکید کرد: با وجود سال‌ها دشمنی علیه ملت ایران، این مردم بصیر و آگاه، ‌پشت سر رهبر انقلاب ایستاده و با انگیزه و نشاط از آرمان‌های انقلاب دفاع نموده‌اند و این مسیر در سال پیش‌رو نیز با قدرت دنبال خواهد شد.

فخری با بیان اینکه هدف مسئولان، برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن است، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند تا این انتخابات را به یک تهدید و چالش برای کشور تبدیل کنند، اما ملت همیشه در صحنه ایران، 24 خرداد، با حضور حداکثری در انتخابات، بار دیگر هوشیاری و آگاهی خود را به معرض دید جهانیان گذاشته و دشمنان را ناکام خواهند کرد.

فرماندار سقز در پایان به نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در برگزاری بهتر انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه‌های گروهی و خبرنگاران نقش مهم و مؤثری در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند.

انتهای پیام/79010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول