اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

آموزش‌های دانش‌آموزان در مدارس در آینده آنها موثر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تأکید بر اهمیت یادگیری و دانستن گفت: هر آنچه که دانش آموزان امروز در مدرسه و محیط تعلیم و تربیت فرا می‌گیرند، در آینده به کارشان خواهد آمد.

آموزش‌های دانش‌آموزان در مدارس در آینده آنها موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 1391 اظهار داشت: آنچه که در دین مبین اسلام و احادیث نبوی و ائمه اطهار (ع) همواره بر روی آن تأکید شده است کسب علم، حراست از آن، انتشار و آموختن علم به دیگران و عمل کردن به آن است که دارای اجر و ثوابی ارزشمند نزد خداوند متعال می‌باشد.

جانشین رئیس شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس تصریح کرد: همه باید به دنبال ورزیدگی و حرکت روبه جلو باشیم که راهش محاسبه خودمان است، قبل از اینکه مورد محاسبه دیگران قرار بگیریم.

وی ادامه داد: به ویژه در نظام تعلیم و تربیت و علم‌آموزی باید خودمان را مورد محاسبه قرار داده و عملکردمان را بسنجیم که چه مقدار در حوزه حساس و سرنوشت ساز آموزش و تعلیم و تربیت انسان در نظام اجتماعی موفق بوده، هستیم و در آینده نیز خواهیم بود.

جمشیدی خاطرنشان کرد: جلسه شورای آموزش و پرورش یکی از جلسات بسیار ارزشمند و سرنوشت‌ساز است زیرا مسائلی که در این جلسه مطرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد از مسائلی است که با تعلیم و تربیت انسان سرو کار دارد یعنی موجودی که خلیفه خدا بوده و مدیریت جامعه را در دست دارد.

وی افزود: همه تلاش ما به این دلیل است که برای رسالت مهمی که به آن پایبندیم، یعنی همان تربیت انسانی که بتواند در نظام مدیریتی آینده ایفای نقش کرده و فرد مفید و مؤثری در جامعه باشد، جامه عمل بپوشانیم و در این راه موفق عمل کنیم.

معاون استاندار تأکید کرد: جلسات شورای آموزش و پرورش استان با همان نظم و طبق برنامه زمان‌بندی شده همچون سال‌های قبل با جدیت پیش خواهد رفت و امیدواریم مصوباتی که از دل این جلسات بیرون می‌آید، بتواند اثری مطلوب در نظام تعلیم و تربیت داشته باشد.

انتهای پیام/2307/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول