اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

اعزام دانش‌آموزان خراسان شمالی به سرزمین وحی

دانش‌آموزی خراسان شمالی با حضور جمعی از مسئولان به سرزمین وحی اعزام شدند.

اعزام دانش‌آموزان خراسان شمالی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در این مراسم به دانش آموزان عمره گزار اظهار کرد: در سرزمینی قدم می‌گذارید که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و ائمه اطهار برای ترویج دین اسلام تلاش‌های زیادی کرده‌اند، لذا سرزمین مقدسی است که توفیق پیدا کرده‌اید در آنجا قدم بگذارید بنابراین قدر این سفر را بدانید.

محمدرضا رحیمی ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (ع) گفت: امیدواریم خداوند توفیق دهد از پیروان ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا (ع) باشیم و بتوانیم سنت آن بزرگواران را در جامعه اسلامی رواج دهیم.

رحیمی افزود: یقیناً شما دعوت شده‌اید و دعوت‌نامه این سفر معنوی نیز برای هر شخصی صادر نخواهد شد و این را بدانید که صفات حسنه‌ای در شما وجود دارد و دعای پدر و مادر نیز پشت سر شماست که در این ایام به سفر حج اعزام می‌شوید.

وی اظهار کرد: برای رسیدن به این سفر معنوی ابزارهایی لازم است که این ابزارها پدر و مادرهایی هستند که از شماها حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و همچنین همکارانی که تلاش کرده‌اند تا این فضا را آماده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: امیدواریم بعد از انجام فرایض حج، تأثیرات مثبت و سازنده‌ای در ایمان و رفتار شما در طول دوران زندگی به وجود آید.

مدیر دانش آموزی خراسان شمالی هم در این مراسم بیان کرد: دانش‌آموزانی که به این سفر معنوی اعزام می‌شوند در کنار لبیک گفتن، ذکر یا زهرا را فراموش نکنند و برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) و سلامتی مقام معظم رهبری دعا کنند.

زکریا رستمی افزود: 54 دانش‌آموز از خراسان شمالی به عمره دانش‌آموزی اعزام خواهند شد و 54 دانش‌آموز نیز از کاروان استان گلستان که استان هم‌جوار خراسان شمالی است به سمت مشهد مقدس جهت اعزام به سرزمین وحی حرکت می‌کنند.

به گزارش فارس، در این مراسم مداحی و برنامه‌هایی نیز برگزار شد و در پایان نیز دانش آموزان عمره گزار، با همراهی مسئولان و خانواده‌هایی که در این مراسم شرکت داشتند بدرقه شدند.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول