اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور آب شمال در گفت‌وگو با فارس خبر داد

فرصت 6 روزه مراجعه کشاورزان برای انعقاد قرارداد برداشت آب زمستانه

رئیس امور آب شمال از فرصت شش روزه برای مراجعه کشاورزان برای انعقاد قرارداد برداشت آب فصل زمستان سال گذشته خبر داد.

فرصت 6 روزه مراجعه کشاورزان برای انعقاد قرارداد برداشت آب زمستانه

غلامحسین محمودی‌کوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: کشاورزانی که در سال گذشته و برای کشت زمستانه خود قرارداد برداشت آب با امور آب منعقد نکرده‌اند هرچه سریع‌تر به این اداره مراجعه کنند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه فرصت تعیین شده قابل تمدید نیست، افزود: فرصت تعیین شده برای انعقاد قرارداد قابل تمدید نیست و به این دلیل باید در اسرع وقت برای انعقاد قرارداد آب سال 91 اقدام کرد.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه قرارداد برداشت آب باید پیش‌تر از این زمان منعقد می‌شد، خاطر نشان کرد: به منظور کاهش مشکلات و جلوگیری از ثبت جریمه از کشاورزان درخواست داریم تا در زمان تعیین شده به امور آب مراجعه کنند.

وی گفت: بارندگی‌های سال گذشته باعث شده تا وضعیت سال‌جاری از نظر تامین آب در شرایط نرمال و مناسب باشد و دغدغه خاصی برای تامین آب کشاورزی در تابستان سال‌جاری وجود ندارد.

رئیس امور آب شمال با اشاره به اینکه باید در راستای انعقاد قرارداد برداشت آب در ابتدای فصل کشت اقدام می‌شد، خاطر نشان کرد: کشاورزان تاکنون از فرصت‌های اعلام شده استفاده کرده‌اند ولی دیگر فرصتی برای عدم انعقاد قرارداد وجود ندارد و باید در اسرع وقت برای رفع مشکل به امور آب شمال مراجعه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سال‌جاری بارندگی‌های زمستانه در سطح شهرستان شوشتر بسیار خوب بوده است و کشاورزان از آب کمی برای آبیاری مزارع استفاده کرده‌اند که باید برای این استفاده در اسرع وقت به امور آب مراجعه کنند تا مشمول جریمه نشوند.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول