اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی/4

ذاکری: مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد گفت: مردم ایران در انتخابات همچون راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

ذاکری: مردم در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق می‌‌کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، حجت الاسلام رضا ذاکری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی اظهار داشت: این ملت سزاوار تقدیر و قدرشناسی هستند که مقام عظمای ولایت در این رابطه پیشگام بوده‌اند و در پیام تاریخی خود در سال جدید این موضوع را مورد توجه قرار دادند.

وی تصریح کرد: مردم ما به تمام دنیا نشان دادند که می‌توانند در هر زمینه‌ای ورود پیدا کنند که این موضوع با اعزام موجود زنده به فضا و افزایش ظرفیت در صنعت و تولید ملی و دستیابی به انرژی هسته‌ای همه از ابتکارات و خلاقیت‌های خاص دانشمندان و نخبگان کشورمان بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 92 اظهار داشت: معظم له با توجه به اطلاعات جامعی که از وضعیت کشور و حوادث جهانی دارند و پیش‌بینی‌هایی که بر اساس رخدادها انجام می‌دهند، بر اساس ترسیم چشم‌‌انداز و برنامه کاری سال، اقدام به نامگذاری سال‌ها می‌کنند.

ذاکری خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار ما در عرصه دینی و سیاسی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری باید چنان عمل کرده که بار دیگر به مثابه حماسه ماندگار 22 بهمن سال گذشته افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/86013/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول