اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان مطرح کرد

تبعیت از ولایت، رمز ماندگاری در مسیر اسلام

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تمامی شهیدان در وصیت‌نامه‌های خود بر تبعیت از ولایت تأکید داشته‌اند و ما نیز اگر بخواهیم از مسیر اسلام خارج نشویم، باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

تبعیت از ولایت، رمز ماندگاری در مسیر اسلام

سردار عبدالرضا آقاخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، به مناسبت تشییع و تدفین شهید احمد صداقتی در اصفهان، با اشاره به اینکه مسیر انتخابی شهدا، برای پیروان آنان روشن و واضح است، اظهار کرد: روزی خط مقدم ما در دفاع از خاک میهن اسلامی در پشت خاکریزها بود و امروز خط مقدم ما، حضور در صحنه انقلاب است.

وی با اشاره به تأکید تمامی شهیدان در وصیت‌نامه‌های خود بر تبعیت از ولایت، افزود: اگر می‌خواهیم از مسیر اسلام خارج نشویم باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دلیل حیات ما در این مقطع زمانی تکمیل کردن راه شهیدان است، تصریح کرد: امروز وظیفه مردم حراست از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون برای انجام این وظیفه، باید به اندازه تمام توان یک شهید تلاش کنیم، تأکید کرد: اگر بتوانیم به این وظیفه به بهترین نحو جامه عمل بپوشانیم از راه شهدا خارج نشده‌ایم، اما اگر در انجام این وظیفه صبر و استمرار نداشته باشیم به طور یقین از مسیر اهداف شهیدان خارج گشته‌ایم.

آقاخانی با تأکید بر اینکه جمعیت جوان شرکت‌کننده در تشییع پیکر شهید احمد صداقتی، نمایانگر پایبندی آنان به مسیر شهدا و انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: امروزه شاهدیم که در مراسم‌های آیینی استان اصفهان، اکثریت شرکت‌کنندگان را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره اظهار امیدواری در مورد جوانان کرده‌اند، گفت: البته در هر جامعه‌ای قشر اندکی وجود دارد که به بیراهه کشیده می‌شوند که با حرکت‌های معنوی باید فضای جامعه را بهبود بخشید.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه تشییع جنازه یک شهید در انتقال فرهنگ شهدا مؤثر است، گفت: با توجه به شرکت عظیم جوانان در مراسم تشییع شهید صداقتی، اثری از دختران بدحجاب و جوانان با ظاهر غربی نبود که این نمایانگر عِرق و ریشه محکم شهدا در دل این جوانان است.

*‌ برخورد غلط مسئولان موجب بی‌تفاوتی جوانان به انقلاب می‌شود

وی با اشاره به اینکه برخی از برخوردهای غلط مسئولان منجر به بی‌تفاوتی مردم به ویژه جوانان به ارزش‌های نظام و انقلاب می‌شود، ادامه داد: قشر جوان ما می‌تواند برترین سرمایه برای نظام و انقلاب اسلامی باشد.

آقاخانی در پایان با بیان اینکه کلمه پاسدار تنها نباید به عنوان ختم شود، ادامه داد:  تمام افرادی که در مسیر نظام و انقلاب گام بر می‌دارند، دارای تفکر بسیجی‌اند.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول