اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

شهدا اسوه و الگوی قشر فرهیخته و دانشگاهی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، شهدا را اسوه و الگو برای همه ما در مسیر رشد و تعالی جامعه به خصوص برای قشر فرهیخته و دانشگاهی دانست.

شهدا اسوه و الگوی قشر فرهیخته و دانشگاهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد خلیلی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دو شهید گمنام که در مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، گفت: شهدای هر ملتی با ارزش‌ترین و مخلص‌ترین انسانها به شمار می‌آیند که با دل کندن از دنیای مادی جان خود را نثار کردند.

وی گفت: شهدا برای احیای ارزش‌های اسلامی و مسائل معنوی به میدان رفتند و در این راه نیز شهد شیرین شهادت نوشیدند و افتخار و سربلندی امروز ما در دنیا مدیون خون شهدای گرانقدر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، هشت سال دفاع مقدس را گنجینه تمام نشدنی برای ملت ایران ذکر کرد و افزود: هرچه از فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس بیشتر می‌گذرد ارزش معنوی، دستاوردها، ایثارگری‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام بیش از پیش نمایان می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین رسالت دانشگاهیان و دانشجویان ادامه راه شهدا، راه امام(ره) با تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری است که باید با هوشیاری، حضور در صحنه همچنین با بصیرت و دشمن‌شناسی توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.

خلیلی، حضور شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی را زمینه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی و معنوی بیشتر برشمرد و افزود: دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید در سال جدید با حضور پرشور در انتخابات آتی حماسه‌ای عظیم دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهند گذاشت. 

انتهای پیام/60002/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول