اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خبر داد

کشف محموله کاغذ احتکار شده در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: در اقدامی اطلاعاتی، محموله کاغذ احتکار شده در مشهد کشف شد.

کشف محموله کاغذ احتکار شده در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کاغذ تحریر توسط فردی سودجو رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی افزود: کارآگاهان اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز و تحقیقات وسیعی را برای بررسی صحت و سقم موضوع انجام دادند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: در این عملیات، متهم پرونده دستگیر و در بازرسی از انبار مذکور یک‌هزار و 400 بند انواع کاغذ تحریر کشف و ضبط و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

* کشف 28 فقره سرقت داخل خودرو در مشهد

وی با اشاره به پرونده دستگیری سارقی خیابانی تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو شکایت تعدادی از همشهریان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی یادآور شد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده بلافاصله پرونده را به صورت ویژه بررسی و با اعزام چند اکیپ گشت محسوس و نامحسوس به محل وقوع جرم بررسی‌های خود را به منظور شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند.

وی افزود: به دنبال ساعت‌ها کار وسیع اطلاعاتی ماموران پایگاه شمال پلیس آگاهی خراسان‌رضوی مظنون اصلی پرونده را شناسایی و برای تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: متهم پرونده در بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ارتکاب 28 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی با بیان اینکه برخی از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا اطلاعات مراتب را به ستاد خبری پلیس آگاهی با شماره 2183700 اطلاع دهند.

انتهای پیام/70022/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول