اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی خبر داد

تشکیل 99 هیئت اجرایی در 71 بخش و 28 شهرستان خراسان رضوی

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: 99 هیئت اجرایی در 71 بخش و 28 شهرستان استان تشکیل شده است.

تشکیل  99 هیئت اجرایی در 71 بخش و 28 شهرستان خراسان رضوی

علی‌اصغر رشید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان‎رضوی همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: 13 هزار و 690 نفر در انتخابات این دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان به شورا راه می‎یابند.

وی افزود: داوطلبان از اول وقت اداری امروز با مراجعه به بخشداری‎ها و فرمانداری‎های استان می‎توانند نسبت به ثبت نام در انتخابات شوراها اقدام کنند و ثبت‌نام تا یکم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

رشید خاطرنشان کرد: برای برگزاری مناسب این انتخابات در 71 بخش و 28 شهرستان استان، 99 هیات اجرایی در استان تشکیل شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی در رابطه با شرایط ثبت نام برای داوطلبان انتخابات شوراها تصریح کرد: تابعیت ایرانی، کارت پایان خدمت و یا معافیت برای مردان، دارا بودن حداقل 25 سال تمام ، سواد خواندن و نوشتن در روستاهای تا 200 خانوار، تحصیلات دیپلم در روستاهای بالای 200 خانوار، لیسانس و معادل آن برای شهرهای بالای 200 هزار نفر شرایط لازم برای داوطلبان است.

رشید با بیان اینکه ثبت نام اولیه داوطلبان در دفاتر پیشخوان و مخابرات روستایی انجام می‎شود تاکید کرد: داوطلبان سپس باید برای ثبت نام قطعی با مدارک کامل در فرمانداری‎ها و بخشداری‏‌های استان حضور یافته و ثبت نام اصلی را انجام دهند.

وی اظهار داشت: اصل تصویر مدرک تحصیلی معتبر و قبولی استعفا برای افرادی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات هستند از دیگر ضروریاتی است که داوطلبان حین ثبت‌نام باید همراه داشته باشند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول