اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد

مقاوم‌سازی 40 هزار واحد مسکن روستایی در اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با تلاش‌های انجام شده با همکاری بانک‌های عامل در هفت سال گذشته بیش از 40 هزار واحد مسکن در استان اردبیل مقاوم‌سازی شده است.

مقاوم‌سازی 40 هزار واحد مسکن روستایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بنیاد مسکن در اردبیل اظهار داشت: با همت و درایت دولت نهم و دهم و اختصاص سهمیه سالانه حدود 10 تا 25 هزار واحد به استان اردبیل، در این سال‌ها توانسته‌ایم از سهمیه 54 هزار واحدی بیش از 70 درصد را مقاوم‌سازی کنیم.

وی با اعلام اینکه 100 درصد متقاضیان در معرفی سهمیه سالانه به بانک‌ها معرفی شده و با همکاری بانک‌ها پرداخت تسهیلات صورت گرفته است، عنوان کرد: از این سهمیه همه ساله حدود 91 درصد به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با اعلام اینکه تا پایان اردیبهشت ماه قرار است با پیگیری استاندار اردبیل سهمیه سال 91 به صورت کامل جمع شود، یادآور شد: ما از سه ماهه دوم سال، جذب سهمیه سال 92 را نیز در دستور کار قرار می‌دهیم.

حاج‌علیزاده گفت: در تامین اعتبار مقاوم‌سازی مسکن روستایی مشکلی وجود ندارد و با طی شدن روال اداری تسهیلات مقاوم‌سازی پرونده‌ها همچنان در دستور کار بانک‌‌ها قرار گرفته است.

این مسئول با اعلام اینکه قرار است 8 هزار واحد سهمیه از اعتبارات سال جاری به استان ابلاغ شود، گفت: تسهیلات این تعداد در مرحله توزیع شهرستانی بین هفت بانک عامل عملیاتی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: با درایت دولت در به ثمر نشستن طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی در تامین اعتبار این تسهیلات به محض تعیین سهمیه، بانک‌های عامل پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حاج‌علیزاده در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در هفت سال گذشته بیش از 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی پرداخت شده است، بیان داشت: همچنان تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی 12.5 میلیون تومان با کارمزد پنج درصد است.

انتهای پیام/62004/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول