اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

افتتاح کمربند شرقی کرمانشاه تا خرداد ماه امسال

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح کمربند شرقی کرمانشاه تا پایان خردادماه سال جاری خبر داد.

افتتاح کمربند شرقی کرمانشاه تا خرداد ماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی نیکزاد عصر امروز در جلسه‌ای که در پایان سفر کاری یک‌روزه به کرمانشاه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کمربند غربی کرمانشاه در شهریور ماه سال‌جاری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

نیکزاد تصریح کرد: کمربند شرقی کرمانشاه که 5.5 کیلومتر است تا پایان خرداد ماه به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید و مصوب شد با تزریق 2 میلیارد تومان و 2 هزار تن قیر این پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بزرگ‌راه 25 کیلومتری کرمانشاه ـ کامیاران نیز تا پایان شهریور ماه امسال تحویل می‌شود.

نیکزاد به پروژه راه‌آهن غرب کشور اشاره کرد و گفت: عملیات زیرسازی راه‌آهن ملایر ـ کرمانشاه تا دی‌ماه امسال به اتمام می‌رسد و تلاش می‌کنیم که عملیات روسازی ملایر به نهاوند نیز تا پایان سال انجام شود.

وی با اشاره به پایانه مرزی پرویز‌خان افزود: پایانه‌ پرویز‌خان مشکل وجود معارض دارد که تلاش می‌کنیم تمامی ساختمان‌های آن در بهمن ماه امسال آماده بهره‌برداری شوند.

وزیر راه و شهرسازی به مقاوم‌سازی مساکن روستایی اشاره کرد و تصریح کرد: مردم روستاهای استان کرمانشاه در صورت درخواست وام و تسهیلات روستایی مشکلی نخواهند داشت و ما تامین اعتبار خواهیم کرد.

در این جلسه که با حضور استاندار کرمانشاه و نمایندگان مردم استان در خانه ملت برگزار شد، مشکلات مسکن مهر استان کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و وزیر راه و شهرسازی نیز بر رفع مشکلات این پروژه‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/2700/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول