اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد:

از بنگاه‌های املاک کد رهگیری بخواهید

رئیس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد گفت: بهتر است مردم در جهت کاهش نگرانی‌های خود در رابطه با معاملات مسکن، از واحدهای صنفی مجاز برای بستن قراردادها استفاده نمایند.

از بنگاه‌های املاک کد رهگیری بخواهید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صادق عابدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افراد می‌توانند قبل از انجام معامله از طریق سایت املاک به آدرس www.mreu.ir واحدهای صنفی مجاز منطقه مورد نظر خود را شناسایی نموده و برای انجام معامله به آنها مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: نصب پروانه کسب در محل، داشتن شناسه صنفی و قراردادهای مجاز که از سوی اتحادیه در اختیار واحدهای صنفی قرار گرفته است و نیز درخواست کدرهگیری از متصدی واحد صنفی از جمله مواردی است که می‌توان در شناسایی واحدهای صنفی مجاز مد نظر قرار داد.

عابدزاده خاطرنشان کرد: این امر باعث جلوگیری از تخلفات و کلاهبرداری در معاملات املاک و مستغلات و نیز معامله با افراد ممنوع‌المعامله می‎شود.

رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک با اشاره به اینکه عدم تغییر نرخ‌نامه و عدم همخوانی درآمد و هزینه، راه‌های جانبی توافقات خارج از قرارداد را برای افراد باز نموده است، افزود: بیش از دو سال است درخواست افزایش نرخ کارمزد واحدهای صنفی درحال پیگیری است که تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

عابدزاده در پاسخ به سئوالی درباره فسخ قرارداد در واحدهای صنفی مشاورین معاملات املاک اظهار کرد: پس از عقد اجاره نامه و مبایعه نامه، فسخ آن تنها با رضایت کامل طرفین معامله امکان‌پذیر است و هزینه کارمزد واحد صنفی برعهده فسخ کننده قرارداد است.

وی افزود: عدم انجام تعهدات بین متعاملین، ارتباطی به اتحادیه مشاورین معاملات املاک نداشته و فرد متضرر باید از مراجع قضایی خواسته خود را پیگیری کند.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول