اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان خبر داد

فعالیت 70درصد اتحادیه‌های صنفی املاک اصفهان در نوروز امسال

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: ایام نوروز امسال بیش از 70 درصد اتحادیه‌های صنفی املاک اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی فعال بوده‌اند.

فعالیت 70درصد اتحادیه‌های صنفی املاک اصفهان در نوروز امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول جهانگیری ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اتحادیه مشاوران املاک اصفهان سه ماه پیش از آغاز سال جدید همکاری خود را به فرمانداری و استانداری اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی در منازل استیجاری اعلام کرده بود، اظهار کرد: اسکان به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران در شهر‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده به مسافران نیز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آنها در سطح شهر‌ها است، اضافه کرد: شهر اصفهان باید به موضوع گردشگری و توسعه آن توجه بیشتری داشته باشد و زمینه‌های لازم را برای توسعه گردشگری و جذب گردشگران فراهم کند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با اشاره به تعداد اتحادیه‌های صنفی املاک در اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 100 اتحادیه صنفی املاک در سطح شهر اصفهان وجود دارد.

وی به فعالیت این اتحادیه‌ها در ایام نوروز امسال اشاره کرد و ادامه داد: ایام نوروز امسال بیش از 70 درصد اتحادیه‌های صنفی املاک اصفهان برای پذیرایی از مسافران نوروزی فعال بوده‌اند.

جهانگیری با اشاره به اسکان بیش از 80 هزار نفر در منازل استیجاری اصفهان در ایام نوروز امسال تأکید کرد: ایام نوروز امسال مسافران از سراسر کشور در 11 هزار واحد مسکونی اسکان یافته‌اند.

انتهای پیام/2301/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول