اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت تیر و کمان آبیک خبر داد

راهیابی تیرانداز آبیکی به تیم ملی

مسئول هیئت تیر و کمان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از راهیابی تیرانداز آبیکی به تیم ملی خبر داد.

راهیابی تیرانداز آبیکی به تیم ملی

بهزاد کیماسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: جبرئیل عبادی تیرانداز آبیکی است که در 21 اسفند ماه سال گذشته توانست در مسابقات تیر و کمانی که در تبریز برگزار شد، رتبه سوم را کسب کرده و جواز ورود به تیم ملی را کسب کند و هر تیراندازی که در هر دوره از مسابقات تیر و کمان، چهار رتبه اول را کسب کند به تیم ملی راه می‌یابد.

وی افزود: در حال حاضر، اسماعیل عبادی نیز عضو تیم ملی تیر و کمان است که در اردوی تیم ملی به سر می‌برد.

این مسئول افزود: سه نفر در شهرستان آبیک مدرک مربیگری تیر و کمان دارند که دو نفرشان مشغول به فعالیت هستند.

کیماسی افزود: اطلاع‌رسانی برای جذب جوانان به سمت رشته تیر و کمان را از طریق پیامک، نصب بنر و تبلیغات در مدارس و مقاطع راهنمایی و دبیرستان با همکاری آموزش و پرورش و استعدادیابی دانش‌آموزان و عمومی کردن این رشته ورزشی در دستور کار داریم.

راه‌اندازی تیم تیراندازی جانبازان در آبیک

مسئول هیئت تیر و کمان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک از راه‌اندازی تیم تیراندازی با کمان جانبازان خبر داد و گفت: از سوی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک، برای تشکیل این تیم موافقت و مقرر شده با ارایه اسامی جانبازان علاقمند به رشته ورزشی تیر و کمان از سوی بنیاد شهید، این امر تحقق یابد.

کیماسی خاطرنشان کرد: با تحقق قول مساعد فدراسیون تیر و کمان کشور مبنی بر مساعدت به هیئت‌های استانی، شهرستان آبیک نیز مشمول این مهم شود.

وی افزود: در نظر داریم برای تیراندازان آبیکی شناسنامه تهیه کنیم تا فعالیتشان ثبت شود.

این مسئول ضمن قدردانی از مهدی صالحی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک مبنی بر اختصاص زمین چمن مصنوعی سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) به هیئت تیر و کمان تصریح کرد: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات برای تمرین تیراندازان، امیدواریم در آینده شاهد اختصاص مکان و زمینی مناسب به هیئت تیر و کمان باشیم.

کیماسی از راه‌اندازی سایت تیر و کمان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک قول مساعد داده است که در فصول سرد سال، سالنی را در اختیار هیئت تیر و کمان قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه ورزش تیراندازی رشته‌ای جالب و هیجان انگیز است افزود: این رشته ورزشی پشتکار و تمرین زیادی را می‌طلبد و سبب افزایش تمرکز هم می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: ممنوعیتی برای شرکت بانوان در هیئت تیر و کمان و کلاس‌های آموزشی وجود ندارد.

گفتنی است،هیئت تیر و کمان اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک تا اواخر سال 89 فعال بود ولی بنا به دلایلی به مدت دو سال فعالیتش متوقف شد که با معرفی بهزاد کیماسی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک، فعالیت این هیئت به طور رسمی از امسال آغاز شد.

انتهای پیام/77006/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول