اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت تیراندازی خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری مرحله دوم لیگ انفرادی تیراندازی خراسان‎رضوی

خبرگزاری فارس: رییس هیئت تیراندازی خراسان‎رضوی از پایان مرحله دوم رقابت‎های لیگ انفرادی تیراندازی استان در دو بخش آقایان و بانوان خبر داد.

برگزاری مرحله دوم لیگ انفرادی تیراندازی خراسان‎رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، علیرضا معراجی اظهارداشت: مرحله دوم رقابت‎های تیراندازی لیگ انفرادی استان در دو بخش آقایان و بانوان دیروز 25 اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت‎های در سه سطح عنوان کرد: در رشته تپانچه بادی بانوان مریم جامی به مقام اول سطح یک این رقابت‌ها دست یافت، فاطمه ترابی در سطح دو و کاترین نیک شعار در سطح سه با ثبت رکوردهای بهتر از حریفان خود به مقام اول دست یافتند.

رییس هیات تیراندازی خراسان‌رضوی ادامه داد: در رشته تفنگ بادی بانوان، محبوب سادات جلالی در سطح یک، هانیه اکبرزاده در سطح دو و اعظم خان قربانیان در سطح سه با پشت سرگذاشتن رقیبان خود در این سه گروه مقام اول لیگ انفرادی تیراندازی استان را از آن خود کردند.

وی افزود: آرمین مجد، جهانبخش قهاری و حمید عسگری با ثبت رکوردهای بیشتر نسبت به رقیبان خود به ترتیب به مقام اول رشته تپانچه بادی سطوح یک، دو و سه آقایان این مرحله از رقابت‌های تیراندازی لیگ انفرادی خراسان‌رضوی رسیدند.

معراجی با اشاره به کسب مقام اول مرتضی مرادپور، مسعود مهاجر و سید محمدصادق طباطبایی به ترتیب در سه سطح یک، دو و سه رشته تفنگ بادی آقایان در رقابت‌های دیروز عنوان کرد: رقابت‌های تیراندازی لیگ انفرادی خراسان‌رضوی تا هفت مرحله ادامه می‌یابد که مراحل بعدی آن بعد از تعطیلات نوروز پیگیری می‎شود.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول