اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد

پخش تیزر کمک به زلزله‌زدگان دشتی از شبکه‌های سیما

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز گفت: تیزر کمک به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی آماده و از امروز در شبکه‌های ملی نمایش داده می‌شود.

پخش تیزر کمک به زلزله‌زدگان دشتی از شبکه‌های سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمد علی هاشمی صبح امروز در جلسه ستاد بحران کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: این حادثه مانند دیگر حادثه‌ها هم جنبه مثبت و هم جنبه منفی دارد، جنبه منفی کشته شدن جمعی از مردم شهرستان دشتی و همچنین داغدار شدن خانواده‌ها و جنبه مثبت آن ساخت مسکن و ساختمانی مهندسی شده و مستحکم است که در زمین لرزه‌ها دیگر شاهد از بین رفتن هموطنانمان نباشیم.

وی افزود: از دست دادن عزیز، زلزله و خرابی‌های به وجود آمده غم سختی است و هیچگاه از ذهن پاک نمی‌شود، فقط ما می‌توانیم با ارائه خدمات و کمک‌های مورد نیاز این درد و سختی را کم کنیم.

هاشمی ضمن تشکر از ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این ستاد در استان بوشهر بسیار قابل تقدیر است و کاری که در تبریز دو ماه طول کشید، در بوشهر در پنج روز صورت گرفت.

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان اینکه تبلیغات برای کمک به مردم آسیب دیده در زلزله دشتی در شبکه‌ها بسیار کم بوده است، عنوان کرد: تیزر کمک به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی آماده و از امروز در شبکه‌های ملی نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تبریز وجود سرمای طاقت فرسا مطرح بود و موجب کمک‌های خوب به مردم آسیب دیده شد، بیان کرد: در تبریز توانستیم با گذاشتن چادرهای دو لایه و کشیدن پلاستیک بر روی چادرها مکان قابل تحملی را برای مردم آسیب دیده آماده کنیم، اما در استان بوشهر در فصل گرما چادرها بسیار گرم می‌شوند، بازسازی و ساخت خانه‌ها، تهیه سیستم خنک کننده در این زمان امر بسیار مهمی است.

وی گفت: ما می‌توانیم با بهره‌گیری از تمامی ارگان‌ها و بسیج شدن همگان تا دو یا سه ماه دیگر خانه‌هایی برای افراد آسیب دیده درست کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد از بضاعت خوبی برخوردار نیستند، گفت: می‌کوشیم گزینه‌های خوبی را برای ساخت و تهیه لوازم ضروری منزل در اختیار مددجویان قرار دهیم.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول