اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

امدادرسانی به روستاهای زلزله‌زده با جدیت دنبال می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با انتخاب فرماندار عسلویه و شهردار نخل تقی به عنوان مدیران معین روستای درویشی، امدادرسانی به این روستا و سایر روستاهای زلزله زده با جدیت دنبال می‌شود.

امدادرسانی به روستاهای زلزله‌زده با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حسنوند یکشنبه شب از روستای زلزله‌زده درویشی بازدید و در جمع عده‌ای از مردم این روستا ضمن گفت‌وگو با مردم اظهار داشت: بهترین فرماندار و بهترین شهرداران‌مان را برای امدادرسانی در روستای درویشی مستقر کرده‌ایم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: محمودی فرماندار عسلویه را برای امدادرسانی به مردم روستای درویشی انتخاب کردیم و شهردار نخل تقی نیز که از شهرداران بسیار قوی استان است را به اینجا آورده‌ایم تا خدمت‌رسانی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی ادامه داد: دولت اعتبار لازم برای ساخت مسجد و حسینیه درویشی را تصویب کرده و ما نیز تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان کار ساخت را اجرا و به اتمام برسانیم.

حسنوند خاطرنشان کرد: علاوه بر این، به مدیران تاکید کردم زمین ورزشی، کتابخانه و مرکز بهداشت روستای درویشی را هم بازسازی کنند.

حسنوند گفت: یک سری نیازمندی‌هایی هم مردم دارند که دولت آن‌ را تصویب کرده و با تلاش مسئولان این نیازمندی‌ها را تامین خواهیم کرد.

یکی از شهروندان روستای درویشی در جمع مسئولان گفت: از تلاش مهندس نصوری منطقه ویژه، قرارگاه خاتم، استاندار و فرماندار عسلویه از طرف مردم تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: از شخص استاندار که خود با پای پیاده به تمام چادرهای مردم سرکشی می‌کند تقدیر می‌کنم و خدا قوت می‌گویم ضمن اینکه مردم از خدمات صورت گرفته در این روستا رضایت کامل دارند.

این جوان گفت: تلاش‌هایی که در این روستا انجام گرفته، بیش از 70 درصد آماده کار است.

وی از نیروهای امنیتی و انتظامی در این روستا نیز تقدیر کرد.

در ادامه استاندار با شماری از کشاورزان روستای درویشی به گفت‌وگو نشست و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول