اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سرپرستی کمیته امداد:

755 خانوار تحت حمایت در زلزله دشتی خسارت دیدند

قائم مقام سرپرستی کمیته امداد امام خمینی گفت: در حادثه زلزله شهرستان دشتی در بیستم فروردین 755 خانوارتحت حمایت این نهاد آسیب دیده اند.

755 خانوار تحت حمایت در زلزله دشتی خسارت دیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید محمد علی هاشمی پس از بازدید از منطقه زلزله‌زده دشتی در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه در این شهرستان 1350 خانوار از خدمات کمیته امداد امام خمینی بهره‌مند هستند، اظهار کرد: از 3000 خانوار آسیب دیده در زلزله شهرستان دشتی  25 درصد آنان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی هستند.

وی افزود: پس از وقوع زلزله در شهرستان دشتی امدادگران کمیته امداد امام خمینی برای بررسی وضعیت خانواده‌های تحت پوشش به منطقه زلزله‌زده اعزام شدند که پس از بررسی مشکلات آنان ،اکیپ‌های مددکاری به منطقه اعزام شدند.

قائم مقام سرپرستی کمیته امام خمینی با بیان اینکه اولویت اصلی ما ایجاد سرپناه برای افراد تحت حمایت بود بیان کرد: برای ایجاد سر پناه طبق مصوبات هیات دولت عمل خواهیم کرد که پس از اختصاص تسهیلات ساخت سرپناه به سایر آسیب دیدگان از زلزله اکیپ‌های امدادی این نهاد وارد عمل می شود و ساخت سرپناه را آغاز خواهد کرد.

هاشمی تاکید کرد: زنانی که همسرشان را در حادثه زلزله از دست داده‌اند، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی قرار می‌گیرند و فرزندانی هم که پدرشان در اثر وقوع زلزله فوت کرده‌اند از خدمات این نهاد بهره‌مند خواهند شد.

زلزله‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر ساعت 16 و 22 دقیقه و 49 ثانیه  بیستم فروردین بخش‌های شنبه و طسوج و کاکی شهرستان دشتی در جنوب استان بوشهر را لرزاند و باعث کشته شدن 37 تن و مصدومیت یک‌هزار و 50 نفر و تخریب 3 هزار و 100 واحد مسکونی شد.

انتهای پیام /66006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول