اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو قم:

ووشو قم نیازمند حمایت مالی است / به دنبال کسب مدال آسیایی هستیم

دبیر هیئت ووشو استان قم گفت: این رشته ورزشی نیازمند حمایت مالی است و چنانچه این مهم تحقق یابد در سال جاری به دنبال کسب مدال آسیایی هستیم.

ووشو قم نیازمند حمایت مالی است / به دنبال کسب مدال آسیایی هستیم

مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با وجود محدودیت‌هایی که از نظر امکانات و برخی اوقات از نظر مالی و اعتبارات داریم اما خوشبختانه ووشو قم نشان داده که توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی برای مدال‌آوری از مسابقات مهم داخلی و خارجی دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته که ووشو قم برای نخستین بار توانست مدال جهانی بگیرد، این توانمندی بیش از پیش به نمایش گذاشته شد و امسال امیدواریم که با اعزام ووشوکاران قمی به پیکارهای قهرمانی آسیا بتوانیم صاحب نشان ارزشمند طلا، نقره یا برنز آسیا شویم.

دارنده مدال نقره مسابقات ووشو غرب آسیا در سال 2012 ابراز داشت: در اردوی جدید تیم ملی ووشو رده سنی جوانان کشورمان سه ووشوکار از قم حضور دارند و دو نفر آنها عضو تیم ملی ووشو پسران و یک نفر دیگر عضو تیم ملی دختران هستند.

وی یادآور شد: هر سه ووشوکار قمی از چهره‌های آماده و موفق ووشو قم در مسابقات انتخابی تیم ملی هستند که با درخشش و کسب مدال در این رقابت‌ها نظر مساعد کادر فنی را برای حضور در تیم ملی جلب کردند.

ادیب‌نژاد در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابی درون اردویی تیم‌‌های ملی ووشو خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در فدراسیون ووشو، نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌های ملی ووشوی جوانان و بزرگسالان اعزامی به رقابت‌های آسیایی و جهانی هفته اول اردیبهشت در آکادمی ووشو برگزار خواهد شد. 

وی تاکید کرد: در این مرحله قرار است رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشوی جوانان به منظور حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین روز دوشنبه دوم اردیبهشت و رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشوی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی مالزی روز یکشنبه هشتم اردیبهشت به انجام برسد.

دبیر هیئت ووشو استان قم با بیان اینکه نفرات اول تا سوم تالو و اول تا سوم مشترک ساندای مسابقات قهرمانی کشور مجوز حضور در رقابت‌ها را دارند، عنوان داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشوی جوانان از اول تیر و اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان نیز از بیست و پنجم مرداد آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا افزود: هفتمین دوره مسابقات ووشوی جوانان آسیا از شانزدهم تا بیست و دوم مرداد در شهر مانیل پایتخت فیلیپین و دوازدهمین دوره رقابت‌های جهانی بزرگسالان نیز طی روزهای هفتم تا شانزدهم آبان در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول