اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام خبر داد

برگزاری مسابقه ادبستان سعدی در چرام

رئیس آموزش و پرورش چرام از برگزاری مسابقه ادبستان سعدی در آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه ادبستان سعدی در چرام

محمدقلی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از برگزاری مسابقه ادبستان سعدی در آموزش و پرورش چرام خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش چرام با بیان این‌که طرح ادبستان سعدی برای نخستین‌بار برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این مسابقه که محتوای آن از کتاب‌های گلستان و بوستان سعدی است بین فرهنگیان و دانش‌آموزان پایه ششم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رقابت علمی، دانش‌آموزان پایه ششم به صورت جداگانه و معلمان پایه ششم هم به صورت جداگانه به رقابت می‌پردازند و در پایان برگزیدگان به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

جمالی با یادآوری این مطلب که این طرح برای معلمان، معاون آموزگاران، مدیران مجتمع‌های آموزشی، مدیران مدارس مستقل و دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی اجرا می‌شود، افزایش انگیزش‌های تحقیق و مطالعه از اهداف برگزاری این مسابقه است.

این مسئول با اشاره به این‌‌که این مسابقه با ارائه بخشنامه و فراخوان در طول سال تحصیلی و با ثبت نام فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود، افزود: در این طرح ابتکاری که برای نخستین بار و با هدف آشنایی بیشتر فرهنگیان و دانش‌آموزان با اشعار سعدی و ترویج فرهنگ شعر و شاعری بین فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسابقه در بخش‌های تکمیل ابیات، جملات و ذکر معنی و مقصود و روش بیان حکایت و بیان اشعار با بیت آغازین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول