اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین شهر و برخوار در مجلس:

پراکندگی شاخه‌های اصولگرایی نگران کننده است

عضو شورای فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: پراکندگی شاخه‌های اصولگرایی نگران کننده است و این پراکندگی موجب خوشحالی و برنامه‌ریزی دشمنان می‌شود.

پراکندگی شاخه‌های اصولگرایی نگران کننده است

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اگر اصولگرایان با همدیگر یک وحدت برسند موفق می‌شوند، اظهار کرد: شانس پیروزی اصول‌گرایان در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از جناح‌ها و احزاب دیگر است.

وی با بیان اینکه اگر ائتلاف‌ها گامی برای نزدیک شدن به اندیشه‌های همدیگر و مدیریت بهتر کشور باشد امر بسیار موثری است، افزود: اما اگر خلاف این موضوع باشد به موفقیت ختم نمی‌شود.

نماینده شاهین شهر و برخوار ادامه داد: پراکندگی شاخه های اصولگرایی نگران کننده است، زیرا این پراکندگی موجب خوشحالی و برنامه‌ریزی دشمنان برای رسیدن به اهدافشان می‌شود.

وی تاکید کرد: جریان‌ها و احزاب اصولگرایی هرچه زودتر باید آرایش سیاسی خود را منظم و منسجم کنند و بر سر یک کاندیدای واحد به توافق برسند تا شانس پیروزی را از دست ندهند.

حاجی دلیگانی با اشاره به موضوع انتخابات شوراها، ادامه داد: در هر دو فرمانداری شاهین شهر، میمه و برخوار آمادگی لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور به وجود آمده است.

وی گفت: با توجه به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به نظر می‌رسد از بعد حضور مردم در صحنه‌ی انتخابات هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

عضو شورای فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: مردم سه دوره عملکرد شوراها را دیده‌اند و به صورت کامل می‌داند که چه میزان شوراها در سرنوشت شهرشان تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: مردم باید با انتخاب‌ هوشیارانه و بررسی سوابق گذشته نامزدها، افراد اصلح را برای ساختن شهرشان انتخاب کنند.

حاجی دلیگانی اذعان کرد: هرچه شوراهای کارآمدتر، فعالت‌تر و پویاتر در عرصه‌ خدمت رسانی به مردم داشته باشیم، به طور یقین شهری زیباتر داشته و خدمات بهتری به شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول