اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

حرکت در مسیر شهدا بسترساز تداوم انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شهدا را الگوی عینی نیروهای مسلح خواند و با اشاره به اهداف آنان، حرکت در مسیر شهدا را بسترساز تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حرکت در مسیر شهدا بسترساز تداوم انقلاب اسلامی است

سردار محمدحسین رجبی در امروز حاشیه تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام عملیات والفجر 8 در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس چنان افتخاراتی را رقم زدند که مایه عزت و سربلندی ملت ایران در جهان هستی است.

به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، ملت ایران مدیون شهدا هستند چرا که آنان با فدا کردن جان خود زمینه را پیشرفت آنان فراهم کردند به گونه‌ای که اکنون در دنیا از نام و نشان و هویت واقعی ایرانی اسلامی برخوردارند.

وی در ادامه اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی را ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و اظهار کرد: ملت ایران اسلامی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در طول این سال‌ها به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم نموده‌اند.

رجبی اظهار کرد: تمام افتخارات و داشته‌های ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدا است و ما با حفظ حرمت آنان و یادآوری رشادت‌های شهدا بستر را برای حرکت در این مسیر آماده سازیم.

وی تصریح  کرد: استحکام، دوام و قوام نظامی اسلام ایران با وجود توطئه‌های دشمنان به برکت خون پاک شهیدان حاصل شده است و مسئولین به عنوان خادمان ملت باید همواره خود را مدیون خون شهیدان بدانند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امنیت پایدار کشور را نتیجه ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و بیان کرد: حفظ این امنیت تنها با حرکت در مسیر اهداف شهدا امکان پذیر است.

به گفته رجبی، شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همه چیزشان برای رضای خدا و برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی دادند و با این دید پیروز میدان شدند.

وی با تاکید بر گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی به عنوان مهم‌ترین وظیفه امروز مردم و مسئولان، احیای فرهنگ شهادت‌طلبی، ترویج از خودگذشتگی و ایثار را راه مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به ابعاد مختلف فرهنگ شهادت‌طلبی اشاره و تصریح کرد: اخلاص یکی از برترین ابعاد شهادت‌طلبی شهدای ما در جنگ تحمیلی بود که بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

رجبی از تدفین چهار شهید گمنام در استان کردستان به عنوان یک نعمت برای مردم نام برد و تصریح کرد: وجود این شهدا روح معنوی و بوی فرهنگی خاصی در استان به وجود می‌‌آورد که یادآور دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران است.

وی در پایان گفت: رویکرد برنامه‌های سپاه فرهنگی و معنوی است و برگزاری یادواره‌های شهدا وظیفه‌ ذاتی سپاه است لذا در زمینه برگزاری یادواره‌های جمعی و فردی شهدا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول