اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج:

شهیدان ذخائر انقلاب هستند / در نهادینه کردن فرهنگ شهادت موفق بوده‌ایم

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با اشاره به اهمیت نقش شهدا در جمهوری اسلامی ایران، شهیدان را به عنوان ذخائر و گنجینه‌های ارزشمند نظام اسلامی معرفی کرد.

شهیدان ذخائر انقلاب هستند / در نهادینه کردن فرهنگ شهادت موفق بوده‌ایم

عبدالحسین یوسفی امروز در حاشیه تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس شهدا را سرمایه مقدس ملت ایران دانست و گفت: آنها به عنوان ذخائر و گنجینه‌هایی عظیم، چشم و چراغ مردم و نظام ایران هستند.

وی به مبارزات شهدا برای دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی در طول 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و ادامه داد: شهیدان با نثار جان و خون خود نظام مقدس اسلامی را استوار نگاه داشته‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج جایگاه شهدای گمنام را بسیار والا و مقدس عنوان کرد و افزود: آنهایی که بدون باقی ماندن نام و نشان از خود به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند از مقام و منزلت بالاتری نزد پروردگار برخوردار و در واقع "نشان" معنوی دریافت داشته‌اند.

یوسفی عزت و اقتدار امروز ایران را مرهون خون شهیدان دانست و اظهار کرد: خوش‌بختانه ملت ما نیز با عمل به وصایای شهدا توانسته در تحقق آرمان‌های نظام و انقلاب موفق عمل کند.

وی تبعیت از ولی فقیه زمان و حرکت در مسیر اهداف عالیه انقلاب را بسترساز پیشرفت روز افزون کشور در زمینه‌های مختلف دانست و گفت: الگوگیری از شهدای والا مقام می‌تواند مسیر را هموارتر سازد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با ابراز خشنودی از نهادینه شدن فرهنگ شهادت در کشور میزان موفقیت در این راستا را بالا دانست و خاطرنشان کرد: این مسئله ناشی از احترام و اهمیتی است که ملت و مسئولان نظام برای شهدا قائل هستند.

یوسفی بر ضرورت تبیین هرچه بیش‌تر فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: این موضوع باید در سرلوحه کارها و امور قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای کشور در زمینه‌های دفاعی تصریح کرد: به برکت خون شهدا تمامی این موفقیت‌ها حاصل شده که مایه مباهات ملت و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش بیش‌تر ملت و مسئولان زمینه رشد و بالندگی نظام مقدس اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام/79012/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول