اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر/

جنگ قهرمانی اصفهان و تهران در آزادی

تیم سپاهان برای اینکه مقدمات لازم به منظور پنجمین قهرمانی خود در لیگ را فراهم کند، باید از ورزشگاه آزادی امتیازات لازم را به دست آورده و با دست پر به اصفهان باز گردد.

جنگ قهرمانی اصفهان و تهران در آزادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام سه دیدار به پایان می‌رسد و دو مدعی اصلی چهره قهرمان این فصل را مشخص می‌کنند.

در حساس‌ترین دیدار این هفته که به عبارتی مهم‌ترین بازی کل لیگ دوازدهم نیز محسوب می‌شود، تیم استقلال در ورزشگاه آزادی از تیم سپاهان اصفهان پذیرایی می‌کند.

آبی‌های تهرانی در حال حاضر یک امتیاز بیشتر از حریف اصفهانی خود داشته و از این رو طلایی‌پوشان اصفهان مترصد فرصت هستند تا با امتیاز گرفتن از این مسابقه، زمینه قهرمانی خود را فراهم کنند.

حدود دو هفته قبل تیم سپاهان با شکست استقلال در ضربات پنالتی موفق شد به فینال جام حذفی راه پیدا کند و این بار در لیگ نیز جدال دو تیم تعیین کننده قهرمانی مسابقات خواهد بود.

با توجه به یک امتیازی که تیم اصفهانی کمتر از حریف تهرانی خود دارد، پیروزی در این دیدار برای این تیم از اهمیت بیشتری برخوردار بوده زیرا در صورت برتری می‌تواند با احتمال برد در دو دیدار دیگر برای چهارمین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود.

شاگردان کرانچار با نتایج ضعیفی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند، در آستانه حذف از این مسابقات قرار دارند و ازاین رو تمام تمرکز خود را بر روی نتیجه گیری در لیگ و جام حذفی گذاشته‌اند.

سپاهانی‌ها برای اینکه اثبات کنند حرفه‌ای ترین تیم فوتبال ایران هستند، باید حساب شده و با آرامش به مصاف حریف خود رفته و با شکست یاران قلعه نویی چشم به نتیجه گرفتن در دو دیدار آینده و بالا بردن جام قهرمانی داشته باشند.

انتهای پیام/63006/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول