اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/

سپاهان برای صدرنشینی ناچار به شکست الاهلی است

تیم سپاهان برای اینکه همچنان شانس صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارد، چاره‌ای به جز برد برابر تیم الاهلی عربستان ندارد و باید از سرزمین وحی با ارمغان سه امتیازی بازگردد.

سپاهان برای صدرنشینی ناچار به شکست الاهلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز و فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و در یکی از دیدارهای مهم تیم سپاهان به دیدار تیم الاهلی عربستان می‌رود.

تیم سپاهان دور رفت این مسابقات را با یک برد و  دو باخت و رده سومی به پایان برد تا موقعیتش را برای صعود به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در خطر ببیند.

شاگردان کرانچار در بازی رفت شکست تلخی را در برابر تیم الاهلی تجربه کرده و با نتیجه چهار بر دو در فولادشهر مغلوب شدند تا مسیر دشوار و  صعب‌العبوری را برای صعود پیش رو داشته باشند.

سپاهان برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرم به کسب حداکثر امتیاز ممکن از مسابقات دور برگشت دارد که با توجه به دو دیدار خارج از خانه کار بسیار دشواری محسوب می‌شود.

طلایی‌پوشان اصفهانی پس از شکست تیم نفت آبادان به طور موقت صدرنشین لیگ شده و از این رو انگیزه زیادی پیدا کرده‌اند تا در برابر نماینده عربستان جبران مافات شکست دور قبلی را داشته باشند.

شکست احتمالی برابر تیم الاهلی وضعیت تیم سپاهان را بسیار دشوار می‌کند اما با این حال این تیم کاملاً ناامید نمی‌شود زیرا این فرصت وجود دارد تا با دو پیروزی بعدی برابر حریفان و تساوی دو تیم الغرافه و النصر امارات زمینه صعودش را فراهم کند.

به گزارش فارس، در حال حاضر تیم الاهلی عربستان با 9 امتیاز تیم نخست گروه سوم است، الغرافه و سپاهان نیز به ترتیب با شش و سه امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/63006/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول