اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اصفهان در آستانه حذف از آسیا/

سپاهان باید روی قهرمانی در لیگ و جام حذفی متمرکز شود

تیم سپاهان که در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است در حال حاضر باید تمام حواس خود را بر روی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی متمرکز کند.

سپاهان باید روی قهرمانی در لیگ و جام حذفی متمرکز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته نخست دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که تنها نماینده اصفهان در این مسابقات در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار گرفته است.

تیم سپاهان که در دور رفت یک برد و دو باخت به دست آورده بود، برای اینکه شانس باقی ماندن در گروه را پیدا کند، نیاز به نتیجه‌گیری برابر تیم الاهلی عربستان داشت اما نتوانست برابر این تیم نتیجه مورد نیاز را کسب کند.

طلایی‌پوشان اصفهانی در این دیدار با نتیجه چهار بر یک برابر حریف عربستانی خود، شکست خوردند تا از چهار دیدار، سه شکست پرگل را تجربه کنند.

شاگردان کرانچار با این شکست با سه امتیاز در رده سوم جدول گروه C جای گرفتند، تیم الاهلی عربستان با کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الغرافه نیز با 9 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

با توجه به نتایج کسب شده، تیم سپاهان را باید حذف شده از لیگ قهرمانان آسیا دانست و این تیم تنها بر روی کاغذ شانس باقی ماندن در این رقابت‌ها را دارد که با توجه به این موضوع نمی‌توان بر روی آن حساب باز کرد.

سپاهان در حال حاضر در لیگ برتر و جام حذفی مدعی قهرمانی محسوب شده و با توجه به حذف احتمالی از لیگ قهرمانان آسیا باید تمام تمرکز خود را بر روی سه جام باقی‌مانده بگذارد.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول