اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

سپاهان نباید اسیر حاشیه‌سازی پرسپولیسی‌ها شود

تیم پرسپولیس که به قهرمانی در جام حذفی برای فراموش کردن ناکامی‌هایش دل بسته، با به راه انداختن بازی روانی تلاش دارد به نوعی تمرکز تیم سپاهان را از فینال جام حذفی بگیرد و می‌طلبد باشگاه اصفهانی تدابیر ویژه‌ای در این راستا بیندیشد.

سپاهان نباید اسیر حاشیه‌سازی پرسپولیسی‌ها شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دو تیم سپاهان و پرسپولیس با پشت سر گذاشتن حریفان به فینال جام حذفی راه یافته‌اند و قهرمان این مسابقات از جدال متقابل این دو تیم مشخص می‌شود.

قرار است جلسه‌ای با حضور نمایندگان دو باشگاه در خصوص نحوه برگزاری دیدار فینال جام حذفی تشکیل شده و تصمیم گیری نهایی در این خصوص صورت گیرد.

باشگاه پرسپولیس ورزشگاه مشهد را به عنوان محل برگزاری فینال جام حذفی معرفی کرده اما باشگاه سپاهان هنوز در این باره نظری نداده و به نظر می‌رسد خواهان تعیین محل فینال از طریق قرعه کشی باشد.

با این حال سرپرست تیم پرسپولیس که در راه انداختن بازی‌های روانی معروف است، با اظهارنظرهایی تلاش کرده تا تیم سپاهان را مجبور به پذیرفتن نظر باشگاه تهرانی کند.

سعید شیرینی مدعی شده اصفهان فاقد ورزشگاه 50 هزار نفری و استاندارد است و فینال جام حذفی باید در یکی از بهترین ورزشگاه‌ها برگزار شود که استانداردهای لازم را داشته باشد.

وی همچنین در مورد قرعه کشی جام حذفی نیز ادعا کرده این قرعه‌کشی منطقی نیست زیرا که در یک سو ورزشگاه استاندارد آزادی با 100 هزار نفر ظرفیت و در طرف دیگر ورزشگاه 13 هزار نفری اصفهان قرار دارد که بر این اساس این قرعه‌کشی نمی‌تواند عادلانه باشد.

تیم پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند و تنها موفقیت پیش روی این تیم فتح جام حذفی است، از این رو سرپرست سرخ‌ها با پیش کشیدن چنین مسائلی سعی دارد به نوعی تمرکز تیم سپاهان را از فینال جام حذفی دور کند.

تیم سپاهان که در حال حاضر در هر دو جام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی است، نباید اسیر حاشیه‌سازی تهرانی‌ها شود، بلکه لازم است با آرامش به دنبال فتح هر دو جام باشد.

همچنین مدیران این تیم نیز نباید وارد جنگ حاشیه‌ای با پرسپولیسی‌ها شوند چرا که این تیم ابزار رسانه‌ای بسیار قدرتمندی را در اختیار دارد.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول