اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اعزام کاروان بزرگ کمک‌رسانی مردم دشتستان به مناطق زلزله‌ز‌ده

فرماندار دشتستان از اعزام کاروان بزرگ کمک‌رسانی مردم دشتستان به مناطق زلزله‌ز‌ده دشتی خبر داد.

اعزام کاروان بزرگ کمک‌رسانی مردم دشتستان به مناطق زلزله‌ز‌ده

علیرضا خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تسلیت مصیبت درگذشت جمعی از مردم شهرستان دشتی اظهار داشت: زلزله شهرستان دشتی همه ما را متأثر کرد و مسئولان ارشد استان از ابتدای وقوع زلزله در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده عملیات امداد و نجات با کیفیت و شتاب خوبی در منطقه انجام گرفته و همه مسئولان و نیروهای مردمی با جان و دل برای کمک به آسیب‌دیدگان تلاش و فعالیت می‌کنند.

فرماندار دشتستان از اعزام کاروان بزرگ کمک‌رسانی مردم دشتستان به مناطق زلزله‌ز‌ده دشتی خبر داد و خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته، نیروهای امدادی و پزشکی و پشتیبانی شهرستان دشتستان به این مناطق اعزام شدند.

خرمی یادآور شد: 50 نفر از نیروهای متخصص جمعیت هلال احمر با تجهیزات کامل امدادی و ماشین‌آلات به این  مناطق اعزام شده‌اند و در امر کمک‌رسانی شرکت دارند.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته توسط شبکه بهداشت دشتستان نیز تعداد هشت دستگاه آمبولانس به این منطقه اعزام شدند.

خرمی بیان کرد: تعدادی خودروهای ویژه امداد و نجات و ماشین‌آلات عمرانی راهداری و شهرداری‌های  شهرستان به این مناطق اعزام شده‌اند.

وی ابراز داشت: همچنین اقلام غذایی مورد نیاز نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مردمی و خیرین و صنوف و صنعت و معدن در قالب کاروان‌هایی به این مناطق اعزام شدند.

فرماندار دشتستان گفت: نیروهای امدادی دشتستان و سایر دستگاه‌ها در آمادگی کامل برای کمک‌های بیشتر به سر می‌برند و در هر زمان آماده امدادرسانی هستیم.

انتهای پیام/2452/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول