اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در آستان فرزند علی(ع) برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در آستان مقدس حضرت هلال بن علی(ع) برای چهارمین سال پیاپی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در آستان فرزند علی(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین ابوالحسن‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تجمع زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) به مناسبت شهادت دخت نبی اکرم(ص) از ساعت پنج عصر فردا برگزار می‌شود اظهار داشت: در روز شهادت حضرت زهرا(س)، هیئت‌های مذهبی آران و بیدگل با تجمع در میدان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان آران و بیدگل به سوی حرم مطهر حضرت هلال بن علی(ع) حرکت کرده و مراسم سوگواری باشکوهی را در آستان مقدس آن حضرت برگزار می‌کنند.

وی، هدف از این تجمع را تعظیم و بزرگداشت شعائر فاطمی و عاشورایی برگزار کردن ایام فاطمیه عنوان و خاطرنشان کرد: گرامیداشت جایگاه شهیده میدان فتنه و ظلم زمانه، حضرت فاطمه زهرا (س) و نشان دادن غربت و مظلومیت و اوج غم‌های خاندان رسول الله(ص) به جهانیان یکی از مهمترین انگیزه‌های شکل‌گیری چنین اجتماع بزرگی از هیئت‌های مذهبی این شهرستان به شمار می‌رود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان آران و بیدگل همچنین در مورد پوشش تصویری مراسم بیان داشت: این مراسم به صورت زنده از سیمای مرکز اصفهان و برخی از شبکه‌های ملی و بین‌المللی به روی آنتن سیما نیز می‌رود.

ابوالحسن‌زاده متذکر شد: پس از نماز مغرب و عشا نیز هیئت مهدیه ولی عصر(عج) با شبه تشییع جنازه دخت رسول گرامی اسلام(ص) به آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آمده و ضمن عرض ادب و تسلیت به فرزند بلافصل امیرالمؤمنین علی(ع) مراسم شام غریبان شهادت را برگزار می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی شهرستان آران و بیدگل در پایان تصریح کرد: در صبح روز شهادت حضرت زهرا(س) نیز سوگواران فاطمی از مرکز هیئت مسلم بن عقیل(ع) آران و بیدگل حرکت کرده و با تجمع در حرم مطهر امامزاده هادی(ع) این شهرستان به عزاداری می‌پردازند.

انتهای پیام/63009/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول