اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

فاطمه (س) شهیده راه ولایت، امر به معروف و نهی از منکر بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: حضرت فاطمه (س) شهیده راه ولایت، امر به معروف و نهی از منکر بود و تا پای جان از ولایت دفاع کرد که همه باید این بانوی بزرگوار را الگوی خویش قرار دهیم.

فاطمه (س) شهیده راه ولایت، امر به معروف و نهی از منکر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید محمدجواد رئوف‌سیدنژاد بعدازظهر امروز در مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در گرگان اظهار داشت: شخصیت حضرت فاطمه (س) بسیار برجسته است و آنچه محبان اهل‎بیت (ع) در مدح این بانوی بزرگوار بیان می‎کنند، مناقب و فضائلی است که از ائمه اطهار (ع) برای یکدیگر عنوان شده است.

وی با بیان اینکه عالم خلقت به خاطر وجود بی‎بی دو عالم حضرت فاطمه (س) بنا شده است، تصریح کرد: وجود این بانوی بزرگوار برای همه انسان‎ها و همه امت‎ها خیر و برکت است؛ چنانکه پروردگار جهانیان در حدیث قدسی خطاب به پیامبر فرمودند که «ای احمد، اگر تو نبودی، افلاک را خلق نمی‎کردم و اگر علی نبود، تو را خلق نمی‎کردم و اگر فاطمه نبود، شما را خلق نمی‎کردم».

حضرت فاطمه (س) محور عالم هستی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) محور عالم هستی است، ابراز داشت: همه انسان‎ها باید از چنین شخصیتی به عنوان الگویی نمونه استفاده کنند.

رئوف‌سیدنژاد افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی امام زمان (عج) نیز است و اکنون که چندین سال از زمان شهادت این بانوی بزرگوار می‎گذرد، اما نقل شده که هنوز فاطمه (س) الگوی امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: اینکه گاهی اوقات برخی از کوته‎نظران بیان می‎کنند که حضرت زهرا (س) متعلق به 1400 سال پیش است و نمی‎تواند الگویی برای زندگی باشد، سخت در اشتباه هستند.

حضرت زهرا (س) الگوی مناسبی برای زنان و مردان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) می‎تواند الگوی مناسبی برای زنان و مردان باشد، گفت: رفتار و منش این بانوی بزرگوار در زندگی شخصی، عبادت، عفاف و حجاب، همسرداری، تربیت فرزندان و حمایت از ولایت زبانزد است که در همه موارد قابل الگوگیری است.

همایش رهروان یاس نبوی با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان و شهرستان گرگان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، کانون مداحان و شورای هیئت‎های مذهبی شهرستان گرگان، هیئت فاطمةالزهرا (س) شهرستان گرگان، هیئت رزمندگان، بسیج فرهنگیان شهرستان گرگان، حوزه‎های بسیج خواهران و سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول