اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم پیشنهاد کرد

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان مسلمان در قم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: همزمان با دهه کرامت جشنواره فرهنگی، ورزشی بانوان ایران و کشورهای اسلامی همسایه در قم برگزار شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان مسلمان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معصومه پیرمرادی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش استان قم که چهارشنبه شب در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد به عنوان نماینده جامعه ورزشی بانوان قم به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: پنج نفر از ورزشکاران افتخار آفرین قم در سال جاری از بانوان هستند.

وی خاطرنشان کرد: این قهرمانان توانسته‌اند در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی افتخار آفرین باشند که امر نشان‌دهنده توانمندی‌های بانوان ورزشکار استان قم است.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد:‌ بی‌شک بانوان ورزشکار برای رسیدن به جایگاه‌های بالاتر نیاز به حمایت، کمک و مساعدت تمام مسئولین دلسوز استان دارند که زمینه و بسترهای لازم را فراهم آورند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «در امور ورزش بانوان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند» خواستار ساخت ورزشگاه اختصاصی ویژه بانوان در قم شد.

* مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان در قم ساخته شود

پیرمرادی تصریح کرد: بیشتر فضاهای ورزشی استان قم در حاشیه شهر واقع شده و دسترسی بانوان برای استفاده از آنها بسیار مشکل است که این مسئله موجب دغدغه مسئولان ورزش و خانواده‌ها است به همین سبب لازم است فضایی مناسب برای استفاده بانوان استان در مرکز شهر به عنوان نخستین مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان پیش‌بینی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه قم حرم آل محمد(ص) است،‌ تاکید کرد: باید به برکت وجود حرم حضرت معصومه(س) برنامه‌ای در خور شأن آن حضرت و شناساندن استان مقدس قم به کشورهای همجوار مسلمان داشته باشیم.

* جشنواره فرهنگی، ورزشی بانوان کشورهای اسلامی در دهه کرامت برگزار شود

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: پیشنهاد می‌شود با حمایت استاندار و همکاری آستان مقدس حضرت معصومه(ص)، شهرداری و اداره‌کل ورزش و جوانان استان جشنواره فرهنگی و ورزشی با حضور بانوان ورزشکار ایران و کشورهای همجوار مسلمان در دهه کرامت همزمان با میلاد کریمه اهل بیت به میزبانی استان قم برگزار شود.

انتهای پیام/78010/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول