اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتقاد شدید معاون دوم رئیس پارلمان اردن از دخالت‌های قطر در سوریه

معاون دوم رئیس پارلمان اردن از قطر و امیر این کشور به دلیل دخالت در امور سوریه و دامن زدن به بحران آن با حمایت مالی از تروریست‌ها انتقاد کرد.

انتقاد شدید معاون دوم رئیس پارلمان اردن از دخالت‌های قطر در سوریه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «العهد»، «طارق خوری» معاون دوم رئیس پارلمان اردن در شبکه‌های اجتماعی شدیدا از قطر و امیر این کشور انتقاد کردند.

خوری در شبکه اجتماعی توئیتر از دخالت‌های قطر در بحران سوریه انتقاد کرد و گفت: جنگی در سوریه در جریان است که از سوی کشورهای عربی تأمین مالی می‌شود و در این میان یکی از امرای این کشورها رهبری این جریان را به عهده گرفته، کشوری به نام قطر که تاکنون نامی از آن در تاریخ برده نشده است.

وی افزود: برای سوریه کافی است که افتخار کند که مسأله فلسطین هنوز برایش در اولویت است و در کتاب‌های درسی‌اش آموزش داده می‌شود و تاکنون همپیمان مقاومت باقی مانده و اسطوره «اسرائیل شکست ناپذیر» را در هم شکسته است.

چندی پیش تعدادی از نمایندگان پارلمان اردن نیز از رفتارهای تحریک آمیز ریاض و دوحه در سوریه به شدت انتقاد کردند و عربستان را مانند «یهودیان خیبر و بنی قریظه» خواندند.

جبهه النصره نیز به عنوان یکی از گروه‌های تروریستی معارض حکومت که در سوریه فعالیت می‌کند و از سوی قطر و عربستان حمایت می‌شود با «ایمن الظواهری» رهبر القاعده بیعت کرد تا وابستگی تروریستی خود را آشکار کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول