اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی خبر داد

ارائه 2.5 میلیون نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های خراسان شمالی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی از ارائه آموزش مهارت 2 میلیون و 421 هزار و 320 نفر ساعت طی سال گذشته در بخش خصوصی استان خبر داد.

ارائه 2.5 میلیون نفر ساعت آموزش در آموزشگاه‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی، حسین بابایان با اشاره به تحقق 101 درصد تعهد آموزشی استان طی سال گذشته در بخش غیردولتی گفت: تعهد آموزشی سال گذشته استان در بخش غیر دولتی 2 میلیون و 400 هزار نفر ساعت بوده است که با اجرای 2 میلیون و 421 هزار و 320 نفر ساعت 101 درصد تحقق یافته است.

وی افزود: عملکرد آموزشی بخش آموزشگاه‌های آزاد طی سال گذشته در شهرستان بجنورد یک میلیون و 203 هزار و 16 نفر ساعت بوده است.

بابایان با اشاره به فعالیت 165 آموزشگاه آزاد در استان گفت: 101 آموزشگاه‌های آزاد استان مختص خواهران، 21 آموزشگاه مختص برادران و  43 آموزشگاه دو منظوره است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته  تعداد 604 مورد نظارت و بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد استان انجام شده است یادآور شد: طی سال91 به منظور کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی مبلغ 227 میلیون ریال برای طی دوره‌های آموزش مهارت در بخش غیر دولتی، هزینه شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته، تعداد 56 کارت ابلاغ مدیریت، 89 کارت مربیگری و 15 مجوز جدید تاسیس آموزشگاه در استان صادر شده است.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول