اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

اعزام 32 پزشک و پرستار از بیمارستان توحید جم به مناطق زلزله‌زده

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر از اعزام 32 پزشک و پرستار از بیمارستان توحید جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

اعزام 32 پزشک و پرستار از بیمارستان توحید جم به مناطق زلزله‌زده

مهرداد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: وقوع زمین‌لرزه 6.1 ریشتری در شهرستان دشتی یک واقعه تلخ و ناراحت‌کننده بود و کشته شدن جمعی از مردم این شهرستان و آواره شده تعداد زیادی از خانوارهای این منطقه موجبات تألم شدید مردم و مسئولان شد.

وی افزود: امدادرسانی به این عزیزان وظیفه همگانی است و هر کسی در هر جایگاهی به اندازه توان و ظرفیتی که دارد موظف به کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از فعالیت شبانه‌روزی و امدادرسانی این سازمان به منطقه زلزله‌زده خبر داد و خاطر نشان کرد: از لحظه دریافت خبر وقوع زلزله در این منطقه از تمام ظرفیت موجود در بهداشت و درمان صنعت نفت برای نجات و امدادرسانی به زلزله‌زدگان استفاده کردیم.

حسین‌زاده تصریح کرد: تعداد زیادی تیم‌های مجهز و پیشرفته امداد و نجات برای درمان زلزله‌زدگان به این منطقه اعزام کردیم و هنوز نیز تیم‌های امدادی بهداشت و درمان صنعت نفت در این منطقه حاضر هستند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت از اعزام 32 پزشک و پرستار از بیمارستان توحید جم به مناطق زلزله‌زده خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام گرفته یک پزشک متخصص طب اورژانس، 2 پزشک متخصص بیهوشی، شش پزشک عمومی و 23 پرستار برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان از طرف بهداشت و درمان صنعت نفت و بیمارستان توحید جم به منطقه اعزام شدند.

حسین‌زاده یادآور شد: در روزهای اخیر چند محموله شامل دارو و تجهیزات مورد نیاز پزشکی نیز از طرف این سازمان برای کمک به زلزله‌زدگان به منطقه ارسال شد که امیدوار هستیم گامی در راستای امدادرسانی به این عزیزان برداشته باشیم.

انتهای پیام/2451/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول