اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت منوجان:

فرهنگ فاطمی در زندگی‌های امروزی ایجاد شود

امام جمعه موقت منوجان گفت: باید فرهنگ فاطمی در زندگی‌های امروزی ایجاد شود و با سرلوحه قرار دادن زندگی حضرت زهرا (س) خود را در مسیر اطاعت و بندگی خداوند قرار داده و همواره در مسیر ولایت گام برداریم.

فرهنگ فاطمی در زندگی‌های امروزی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام حسن سالاری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) بانویی هستند که سراسر زندگی ایشان درس و حماسه است و الگویی بی‌نظیر برای همه مسلمانان به شمار می‌روند.

وی با تأکید بر زنده‌ نگاه داشتن ایام فاطمیه افزود: ایشان نزد خداوند مقام والایی دارند، هدیه‌ای گرانقدر برای پیامبر اکرم‌ (ص) محسوب می‌شوند و همچنین به عنوان نخستین شهید راه ولایت همواره مدافع حریم ولایت بودند.

سالاری با بیان اینکه خداوند فرزندان حضرت زهرا (س) را بهترین حجت برای ما قرار داده است، تصریح کرد: ایشان به تربیت فرزندان خود توجه ویژه‌ای داشته و ما نیز باید تلاش کنیم تا با الگوپذیری از ایشان فرزندانی شایسته تحویل جامعه اسلامی دهیم.

وی با تأکید بر ایجاد فرهنگ فاطمی در زندگی‌های امروزی گفت: ایثار و فداکاری در زندگی حضرت علی (ع)‌ و فاطمه زهرا (س) به خوبی آشکار بوده و آنچه بنیان این خانواده را تداوم بخشیده، مودت و دوستی میان آن‌ها است.

سالاری این دو بزرگوار را شایسته‌ترین الگوها برای نسل امروز ذکر و عنوان کرد: ایشان با وجود تمام مشکلاتی که طی زندگی پرفراز و نشیب خود داشته، همواره با عطوفت و مهربانی همه آن‌ها را پشت سر گذاشتند.

امام جمعه منوجان حضرت فاطمه (س) را بهترین مددکار حضرت علی (ع) دانست و گفت: اگر ما نیز با سرلوحه قرار دادن ایشان خود را در مسیر اطاعت و بندگی خداوند قرار داده و همواره در مسیر ولایت گام برداریم، موفق می‌شویم.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوی خود معرفی می‌کنند، اذعان داشت: بهترین اسوه و مقتدای ایشان حضرت فاطمه (س) هستند.

انتهای پیام/80006/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول