اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم رضوی: / بخش سوم

آمریکا در ردیف اول دشمنان ایران قرار دارد / سران رژیم صهیونیستی اگر غلطی کنند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در ردیف اول دشمنان ملت ایران محسوب می‌شود، فرمودند: گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند که اگر غلطی کنند، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

آمریکا در ردیف اول دشمنان ایران قرار دارد / سران رژیم صهیونیستی اگر غلطی کنند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه سخنانشان در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی افزودند: خوب است دولتمردان آمریکا توجه کنند که ملت ایران در طول سی و چند سال اخیر چیزهایی را گذرانده که با اسم دشمن متوجه آمریکا می‌شود.

ایشان در ادامه اظهار داشتند‌: این مسئله مهمی است که اگر کسی می‌خواهد در دنیا با آبرو زندگی کند، این نکته قابل دقت و توجه است که مرکز توسعه و اساس دشمنی اینجا است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کردند: دشمنان دیگری هستند که در ردیف اول به شمار نمی‌آیند، رژیم صهیونیستی در ردیف بعد قرار دارد که گاهی سردمداران آنها ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند، به نظرم می‌دانند و یا اگر نمی‌دانند، بدانند اگر غلطی بکنند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دشمنی دولت انگلیس با ایران اشاره کردند و خاطرنشان ساختند: دولت انگلیس با ملت ایران دشمنی می‌کند این هم یکی از دشمنان سنتی و قدیمی ایران است که برای آمریکا بازی می‌کند و انگلیس در این امر نقشی ندارد و دنباله‌رویی برای آمریکا محسوب می‌شود.

مقام معظم رهبری در ادامه بیان داشتند: بعضی از دولت‌ها، دشمنی‌هایی را دارند و مسئولان انگلیسی دشمنی آشکاری با ایران کردند این یک اقدام ناهوشمندانه‌ای از سوی آنان است، سیاستمدار عاقل نباید انگیزه‌ای داشته باشد تا کشور دوست را به دشمن تبدیل کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه از فرانسه نام بردند و اظهار داشتند: ایران با فرانسه در طول تاریخ مشکلی نداشته است اما، از همان دولت سارکوزی تا الان همان راه را می‌رود و دشمنی با ایران دارد که این کار غیرمدبرانه، غیرعاقلانه و ناهوشمندانه است.

آیت‌الله خامنه‌ای ابراز کردند: آمریکایی‌ها حرف از جامعه جهانی می‌زنند که کشورهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس و بعضی دولت‌های خود در این جامعه جهانی حضور دارند که درصدد دشمنی با ایران اسلامی هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از اول سال 91، آمریکایی‌ها برنامه جدید خودشان را با ملت ایران شروع کردند، تصریح نمودند: آمریکایی‌ها با زبان اظهار دوستی کردند، گاهی با نامه و در رسانه‌ها با ملت ایران اظهار دوستی کردند اما برخلاف این اظهارنظرها در عمل بر ایران و این ملت شریف تحریم‌های شدیدی را از اوایل سال اتخاذ کردند.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ادامه افزودند: تحریم‌های شدید دشمن در سال 91 در نفت، بانک و مبادلات پولی و بانکی برای کشور جمهوری اسلامی ایران بود.

 خبر تکمیلی متعاقبا مخابره می‌شود.

انتهای پیام/2558/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول