اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

مسئولان دغدغه‌های معیشتی مردم را رفع کنند

امام جمعه سنندج خواستار توجه بیش از پیش مسئولان در خصوص رفع دغدغه‌های معیشتی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان شد.

مسئولان دغدغه‌های معیشتی مردم را رفع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نگاه ویژه مقام معظم رهبری و مسئولان نظام برای پیشرفت و توسعه کردستان یکی از موهبت‌هایی است که مردم این دیار به آن افتخار می‌کنند.

وی افزود: ایران اسلامی در سایه وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب اسلامی توانسته است در طول عمر با برکت نظام اسلامی قله‌های عظیم عزت و اقتدار را یکی پس از دیگری فتح کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کشورهای غربی بدانند که توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان دیگر راه به جایی نخواهد برد و ملت ایران در سایه تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در برابر آنان ایستاده و به هیچ دشمنی اجازه توطئه‌افکنی نخواهند داد.

ماموستا مجتهدی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار توجه و تلاش مضاعف مسئولان و متولیان امر اشتغال‌زایی جوانان استان شد و افزود: رفع مشکلات معیشتی و دغدغه‌های جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج و ترویج مبانی دینی و اعتقادی زمینه را برای تعالی روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کند.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر با تلاش و جدیت در راستای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم و به ویژه اشتغال جوانان گام‌های مؤثری بردارند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته به سفر رئیس جمهور به استان کردستان و افتتاح پروژه‌های عمرانی در این استان اشاره کرد و افزود: مردم کردستان همواره قدردان نگاه ویژه مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام بوده و امید است شاهد گسترش این‌گونه فعالیت‌هایی در ایام مختلف باشیم.

ماموستا مجتهدی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته نیز بر تقویت فعالیت‌های دینی و نشر هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان تأکید کرد و از نمازگزاران سنندجی خواست که با مراجعه به علما و روحانیون و بهره‌مندی از معلومات روحانیون و علمای دینی در راستای تقویت هرچه بیشتر آموزه‌های دینی در جامعه سهیم باشند.

انتهای پیام/79006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول