اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه دبیر مجمع نمایندگان خوزستان آمده است

امدادرسانی سریع به مردم /ساخت‌وساز ویرانه‌ها در دستورکار مسئولان قرار گیرد

دبیر مجمع نمایندگان خوزستان با صدور بیانیه‌ای مصایب وارده به مردم استان بوشهر را در جریان زلزله شهرستان شنبه به مقام معظم رهبری، مجمع نمایندگان آن استان و مردم شریف و مصیبت‌دیده تسلیت گفت.

امدادرسانی سریع به مردم /ساخت‌وساز ویرانه‌ها در دستورکار مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه از آن نیز به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده است، مصیبت‌های وارده در جریان زلزله شهرستان شنبه را به مقام معظم رهبری، مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و مردم حادثه‌دیده این خطه تسلیت گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بی‌شک غم از دست دادن عزیزان برای مردم آن خطه دلاورپرور بسیار سنگین و تألم‌بار است و به این دلیل مراتب تسلیت و همدردی خود را با مردم این منطقه ابراز می‌دارم.

براین اساس، مردم استان بوشهر همیشه تاریخ سختی‌های فراوانی را تحمل کرده‌اند و در شرایط کنونی که حادثه‌ای طبیعی شرایط به این روز رسانده باید بدانند که همه ملت ایران برای دردهای آنها سنگ‌صبور و برای رفع مشکلات موجود در مناطق زلزله‌زده همراه و همگام با آنها هستند.

سادات‌ابراهیمی در بخشی دیگر از بیانیه خود آورده است: وقوع حوادث طبیعی در کشور ایران که به نوعی در منطقه زلزله‌خیز جهان قرار گرفته است، امری طبیعی است و آنچه مورد درخواست مردم و به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، امدادرسانی و خدمات‌دهی سریع به مردم در صورت وقوع این حوادث و بلایای طبیعی است که باید مسئولان در این باره اقدامات سریع خود را سامان‌دهی کنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در فرازی دیگر از بیانیه خود ضمن تجلیل از همکاری مسئولان سایر استان‌ها در امدادرسانی به مردم استان بوشهر آورده است: حضور به موقع و سریع در منطقه حادثه‌دیده باعث شد تا باری از تألمات مردم این استان برداشته شود و به نوبه خود از خادمان مردم در این بخش تشکر می‌کنم.

زلزله شهرستان شنبه دو روز پیش با شدت 6.1 ریشتر در ساعت 16:22 به وقوع پیوست.

انتهای پیام/72006/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول